04 July 2019

NEPLAĆENI POST: Moji dani na EXIT-u


Više zbog Leona i Eli, nego zbog vas (da budem iskren), palo mi je na pamet da na jednom mestu saberem svoja (stvarno) brojna pisanja o EXIT-u*. Zavirite.

Nema baš dokaza da sam im bio na platnom PR spisku, uprkos njihovom respektabilnom tretmanu mog pseudo-press doprinosa.


2000

Nisam bio na "nultom".


2001

Kozarački drum & bes (za Vreme s Tvrđave izveštavam s nepunih 26 o Prvom, "Pravom" EXIT-u!)


2002

Zalogaj iskušenja (o programu festivala)

Orijentalni aerobik (ispod Nebojše Grujičića i Slobodana Georgijeva)


2003

Program EXIT-a 2003: Snalažljivost i otvorenost (ni snalažljivost, ni otvorenost mi nisu pomogli da izađem iz Georgijeve senke u Vremenu)


2004

Pregled i pogovor festivala (u istom članku, Georgijev piše o Zvonku, Peaches i Iggy-ju).


2005

Freedomov Exit dnevnik I (Ian Brown, Nithin Sawhney, Caribou, Euforija, Super s karamelom)

Freedomov Exit dnevnik II (Slayer, Ladybird)

Freedomov Exit dnevnik III (Esma Redžepova, Edo Maajka, White Stripes)


2006

Prvi dan (The Cardigans, Franz Ferdinand, The Cult, Boris Tadić)

Drugi dan (Nije ceo tekst, blame it on the seljačine koje su nasledile B92! apdejt! Sad je ceo tekst, blejm it on the seljačina koji ne zna da gugla kako treba!)

Treći dan (HIM, Billy Idol, nema komentara?!)

Četvrti dan (Chicks On Speed, Pet Shop Boys, Scissor Sisters)


2007

Dva dana EXIT-a (i previše?) (1: Pipettes, CSS, Beastie Boys 2: Lauryn Hill, Basement Jaxx, Snoop Dogg)


2008

Prilično se sećam da sam te godine gledao Paul Wellera kako sa bočnog stejdža gleda The Gossip koje smo i mi gledali. Primal Scream sam brutalno i neoprostivo izignorisao, jer su svirali svoj najgori album u karijeri. Pamtim i Wellerovu You Do Something To Me. Ali nema zapisa o tome.


2009

Dan prvi (Roots Manuva, Lily Allen, Arctic Monkeys)

Dan drugi (Fucked Up, Manic Street Preachers, lažni i pravi Korn)

Dan treći (Patti Smith, Kraftwerk, Moby)


2010

Bila su dva teksta na Kulturi/B92 koja su (nepovratno?) nestala (ima li ih neko sačuvane?!).

(apdejt!) Ljubaznošću "anonimnog heroja" povraćeni su i tekstovi o nastupima iz 2010.

Say "Yeah" to "Hleba, Jacka i LCD-ija"!/ Nije kristal sve što sija (LCD Soundsystem, Yeasayer/ Faith No More, Chemical Brothers, Crystal Castles)


2011

(Moj) Prvi dan na EXIT-u (Arcade Fire, Pulp i propušteni Autopark)

(Moj) Drugi dan na EXIT-u (razmaženko, Editors, M.I.A)

(Moj) Četvri dan na EXIT-u (Big Audio Dynamite, Portishead, Grinderman, stilista i frizer)

Evo me i u komentarima u Skočinom tekstu!


2012

Naše dve noći (New Order, Erykah Badu)


2013

Moja dva dolaska (Tijana T, Atoms For Peace, Nick Cave & The Bad Seeds)


2014

Majko, sutra je EXIT (*gde sam prvi put pravio ovako neki rezime, pa sad prekasno vidim da se ponavljam, ali znajući Leona i, naročito, Eli bolje da im više puta guram pod nos...)

Satanizam na ženidbu (Sajsi MC, Afghan Whigs, Pet Shop Boys)

TRUTH HURTS (Dan četvrti) (Vlada Divljan (hm), Hurts, Suede)


2015

Nisam bio, iako su bili Faithless, iako je bilo planirano da idem, ali nisam. Vidim na Wikipediji da su i tamo s ovim izdanjem prestali da se bave šta je dalje bilo.


2016

Nisam bio. Jer niko nije bio. Tako je delovalo iz "Programa".


2017

Jesus and Mary Chain na EXIT-u (za Before/After)


2018

"Forever 41" (Fever Ray)

Ladies and Gentlemen, gospođa tigrica! (Grace Jones, a ne Ana Brnabić)


2019

Vodič kroz festival za starije od 40 godina (nešto što deluje kao da će postati redovna rubrika)

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't take it the wrong way, ali šta me briga kako tebi bilo! moj blog, samo sam ja važan. sikter, bre.

      Delete
  3. "010. izvolton:

    https://imgur.com/a/6sJRYr7

    ReplyDelete
  4. Pardon, *2010.

    ReplyDelete