04 October 2012

TV 2012 DEO DRUGI (sitkomi i dramediji)


wickEd_girl i MMG se ne smeju kao ludi na brašno



BEN AND KATE (FOX)
Brat i sestra. Ona razvedena, on budala. Ona ima ćerku. Pokušavaju da započnu zajednički život. Žanr: dramedy.

MMG: Neduhovito, dosadno, sa antipatičnim likovima i vraća u sećanje odnos Andy-ja i Nancy iz Weeds. A to pokušavam da zaboravim zajedno sa svojim terapeutom. ĆU RADIJE BOSTI OČI DALJINSKIM.

wickEd: ovo je prva u nizu ovogodišnjih YOLO– You Only Laugh Once – sitkoma. Poučena iskustvom Community čija me prva epizoda nije iznenadila, ali je svaka sledeća blow my mind, moja nada je ipak večita. Ali ne i za Ben&Kate. Najbolje i u B&K i u The New Normal su devojčice, koje su autentičnije glumice od majki. 

GO ON (NBC)
Matthew Perry nije uspeo prošle godine kao menadžer Kombank Arene u Americi. Sad se vraća sa sumanutim optimizmom da je seriju (od više epizoda) moguće zasnovati na alkoholik anonimous tipu terapije kojom Perry treba da prevaziđe smrt svoje supruge. Što bi i možda bilo zanimljivo da to nije ukombinovano sa njegovim životom popularnog sportskog novinara.

MMG: Više bi me zanimalo šta je bilo sa menadžerom Perry-jem. ĆU GLEDAM I ĆU PLAČEM (KAD NEMA BOLJE).

wickEd: od svih ovogodišnjih sitkoma, ovaj mi je najdraži, verovatno zato što me podseća na atmosferu već pomenutog Community. Jedino bih  glavnoj glumici (terapeutkinji) naredila da prestane da čaneluje Moniku. Najbolji momenti serije su, makar do sada, bili kada je napušten dualizam glavnih prostora dešavanja u seriji (terapijska soba VS radijska stanica), i kada su svi likovi okupljeni zajedno, što im dozvoljava da „prodišu“ van svojih tipiziranih odlika, a nama da osetimo njihovu dublju karakterizaciju. 

THE NEIGHBORS (ABC)
Bože pomozi o čemu ja sve pristajem da pišem! Ovde imamo inverziju onog Third Rock From The Sun. Normalna porodica doseljava se u naselje u kome, sticajem okolnosti, žive samo vanzemaljci koji, kad ne izgledaju kao ljudi, izgledaju kao odrani KFC pilići koji čekaju tuširanje u vrelom ulju.

MMG: ĆU RADIJE SEBI URADITI KOLONOSKOPIJU DALJINSKIM NEGO PROGOVORITI SMISLENU O OVOME!

wickEd: moram da priznam da nisam očekivala, ali zaista sam se cerekala na mnogo gagova u ovom sitkomu. Najfascinantniji mi je kast „ljudske“ porodice, pošto ni tata (ja ga znam iz Sopranosa) ni mama (iz mnogih serija) nisu ni tipično lepi, a ni mladi. Saj-fajovski koncept nije po svačijem ukusu, ali u ovom slučaju mi je istinski zabavan. I kao tata iz serije, ja sam se svaki put smejuljila kada su pomenuli ime Dick Butkus. I am a sucker for dick jokes.

PARTNERS (CBS)
Momak u svojim kasnim dvadesetim i njegov nerazdvojni gej prijatelj iz detinjstva (Mark iz Ugly Betty) dolaze do problema kada ovaj prvi odluči da se oženi.

MMG: Da je bar neko od njih vanzemaljac koji izgleda kao KFC pile pre šurenja... ĆU RADIJE SEBI KOPATI OČI!

wickEd: BORING.



ANIMAL PRACTICE (NBC)
Andy iz Weeds igra Dr Dulitla koji ne priča sa životinjama u jednoj bolnici za životinje.

MMG: ... A sve ostalo je kao u Gray’s Anatomy. Samo nije smešno.

wickEd: moram da priznam da ovo gledam iz dva razloga: prvo, Justin Kirk je hot. Drugo, majmun (Annie’s Boobs!) je fenomenalan. Kome su ove dve stvari dovoljne, neće se pokajati. Kome nisu, jebiga.

GUYS WITH KIDS (NBC)
Tri momka u svojim ranim tridesetim ili kasnim dvadesetim sa malom decom oko vrata i ženama oko dece pokušavaju da imaju život.

MMG: Prva epizoda mi je bila simpatična. Nakon gledanja druge sam se gorko kajao zbog toga. ČU 
RADIJE ČEŠLJATI TESTISE VILAMA!

wickEd: Meni je ceo koncept bio degute, pošto su obrnuti klišei i dalje samo to isto – klišei. Da li „uloge polova“ i dalje nešto relevantno, ili sam to samo ja u potpunom vakuumu & izolaciji od čitavog ljudskog roda i društva?



THE NEW NORMAL (NBC)
Ryan Murphy, ko-kreator Glee, ko-kreirao je ovaj sitkom o dva gej muškarca u vezi koji preko surogat majke pokušavaju da dobiju bebu. Surogat mama i sama ima malu ćerku (10), ali i majku koja je hardkor „Tea Party“ Republikanka. Otuda imamo uvid u obe strane Amerike, po svakom pitanju.

MMG: Gledam i dalje (tri epizode) u nadi da će početi da budu zabavni kao Cam i Mitchell, ali to se još nije desilo.

wickEd: Da li ima nešto gore od proseravanja, pokušaja prosvećivanja i popovanja Aarona Sorkina? Ima – kada to isto pokušava da uradi Ryan Murphy. 

BRICKLEBERRY (Comedy Central)
Animirani film o retardiranim čuvarima nacionalnog parka Brickleberry u koji dolazi nagrađivana čuvarka da podigne standard čuvanja.

MMG: Oni koji već nešto gledaju na Adult Swimu već nešto gledaju na Adult Swimu. ĆU NI TOLIKO.

THE MINDY PROJECT (FOX)
Sitkom u kom desperate doktorka u svojim ranim tridesetim pokušava da nadje ljubav.

wickEd: premisa je bljutava da ne može biti gora, ali je izvedba, na zaslugu Mindy Kaling (iz The Office US), sasvim prihvatljiva. Namera ovog sitkoma je da bude moderan, realisitički i manje gadan pokušaj obrade Bridget Jones motiva, i on u tome uglavnom uspeva. Kaling je, po uzoru na Amy Poehler (Parks&Rec), Tinu Fey (30 Rock) ili Melissu McCarthy (Mike&Molly) još jedna u nizu komičarki koju nije blam da uradi svašta, samo da bi vas izazvala na smeh.



No comments:

Post a Comment