17 January 2013

ŠTA SMO IMALI?

Meni je skroz OK da vi nešto drugo


DRACULA LEWIS - Permafrost (Souterrain Transmissions)
John Maus. Produženi. Kao espreso. (7/10)

PERE UBU - Lady From Shangai (Fire)
Taj David Thomas ozbiljno pretenduje da se useli u moj panteon. On je kao Tom Waits, samo što je njegov bluz u nekim postpank vodama. Šora po James Murphy-ju. Ali to sam vam već rekao. (8minus/10)

BROADCAST - OST Berberian Sound Studio (Warp)
Možda me je prijatno iznenadilo prvo to što sam za razliku od nekih njihovih prethodnih albuma ovaj odmah poželeo da čujem ponovo. Možda zato što sam gledao film, pa mi je delovalo kao da se po istom prostoru krećem samo sa zavezanim očima. Ali Broadcast su za to što je Peter Strickland napravio bili i očekivan i odličan izbor. (7plus/10)

THE WEEKND - Trilogy (Universal)
Malo sam se natezao ja sa Pitchforkom oko ovog dabstepovanog drejka u početku. Pa, sam ga i zaboravio. I ovaj 3u1 paket mi je slučajno naleteo pod digitalnu iglu. I sad bih da kupim vinil, a nema. Ovaj brat je opalio Frank Oceana samo tako. I brata Kendricka. I tetku Drakea. Ovo je transdžendrarkeli laundž mjuzik. (9/10)


WEEKEND MONEY - Naked City (Soundcloud)
Ovo obožavam da slušam. Zvuči oldskul i nesmoreno. Sve što hip hopu treba. Kao Jurassic 5, samo sa Istočne obale. (8plus/10)

MF DOOM VS MOS DEF - Def Vs Doom (Butleg)
Mos Def je naj'ači reper ikada. I tome ni Doom ne može ništa. A najlepše od svega je što Mos kao i naš Ivica voli da zapeva. (7plus/10)

A$AP ROCKY - LongLiveA$AP (RCA)
Rocky se potvrdio. Ovo je napucano i firmirano kao 50 Cent-ov The Massacre, samo sa mladalačkim žarom. Mislim, ako imate dobre felne na autu ovo je adekvatna šabanijada. Čak i mi u najkama možemo da se provučemo. (7/10)

JK FLESH/ PRURIENT - Worship Is The Cleansing of Imagination (Hydra Head)
Ako se ne varam ovim izdanjem je meni draga metal/industrial/noise etiketa zatvorila svoja vrata zauvek. I Broadrick i Fernow su pristojno optimizovali ono čime se inače bave. Ovo je postindustrial landscape muzika prošarana noiseom kao Čedina biografija sumnjivim momentima. Bolje i dinamičnije nego par poslednjih izdanja Vatican Shadow. (7minus/ 10)


JESSE BOYKINS III & MELO-X - Zulu Guru (Ninja Tune)
Album zvuči kao šoukejs Ninja Tune etikete, jedino što je sve zanimljivo. Outkast bi mogli da zvuče ovako na mnogo droga i da su iz nekog geta u Malom ritu. Duh osamdesetih je tu, ali ozračen raspoloženjem trip hopa devedesetih. Milenijumska muzika, u svakom slučaju. Naročito sada kad su Maje ispalile. (8plus/10)

RAZNI IZVOĐAČI- Brownswood Bubblers Nine (Brownswood)
Gillesova etiketa. Deo deveti. The Hicks i njihova maestralna tema Lines su ovde. To je bacilo u senku i smanjilo ripit ostalim pesmama. Ali kao šoukejs nečijeg ukusa i etikete ovo je i dalje na visokom nivou. Ima čak i jedna stvar u kojoj Johnny Cash postaje Willis Earl Beal. Kunem vam se! (6plus/10)

SHUGO TOKUMARU - In Focus? (Polyvinyl)
Ovaj brat je sebi našao fino mesto između Daniela Johnstona i Towa Tei, recimo. A svira folk. Ne baš kao Maher Shalal Hash Baz i Devendra, ali možda kao neki njihov daleki predak iz Brazila. Infantilno na neiritirajući način. (7minus/10)


DAWN RICHARD - Goldenheart (Bad Boy)
Dawn je sa Kalennom Harper bila u Danity Kane, a obe su se posle pridružile Diddy-ju u neočekivano dobrom Euro-R'N'B-iju projektu Diddy-Dirty Money (album Last Train To Paris, to biste morali!). Međutim, njen pravi debi, nakon (čini mi se besplatnih) EP-ijeva Armor On i Whiteout manjka elektro-posebnošću koja ju je pozicionirala negde između Rihanne i Cassie. Barem na prvo slušanje meni sve ovo zvuči kao drugorazredna MaryJBlige varijanta mešavine svega prethodno spomenutog. (3/10)

RAZNI IZVOĐAČI - Music from Mathematics (Mathematics)
Prepisujem: "Chicago true skool don Jamal Moss aka Hieroglyphic Being compiles a selection of Mathematics' recordings finest trax between 1996-2008, featuring contributions from Ed DMX, Jack Frost, Area, Adonis, Cris Moss Acid, Dimitri Pike, Contra Communem Opinionem and himself." Kao Kraftwerk na dopu. Pa na spidu. Pa na dopu. A sve se dešava na nekoj duboko zakopanoj metro stanici. Ne razumem se bolje od toga, ali čim završi, pustiću ponovo. To i Paris Stabbing od Dive. (8/10)

No comments:

Post a Comment