11 January 2017

THE POP GROUP - Honeymoon On Mars (Freaks R Us 2016)

De ste, Kenjigrađani?!


Četvrti album za četrdeset godina postojanja. Ne smem ni da računam koliko onda oni imaju godina (malo manje od Stonesa?!). Da je neko drugi u pitanju sigurno bih se raspitivao i da li uopšte imaju pravo da se bave muzikom? Pa još protestnom (to je ona koje se Srbi laćaju samo u uslovima sigurnih NGO sponzorstava)!

Pop Group su sve što očekujem i (sve ređe) dobijam od Death Grips. Pored toga što su Pop Group izmislili Death Grips.

Pop Group i dalje zvuče razulareno. Plemenski. Urbano, u ritama i ratnim bojama. Na momente, i to one veličanstvene, kao u moćnoj Pure Ones, čak i kao PiL (sa kojima su odrasli). Skoro da zamišljam Stewarta kako sa tomahavkom u ruci juriša na barikade.
Ili sam romantik.
Nepopravljeni.

Honeymoon On Mars, baš kao i prethodni, "povratnički", Citizen Zombie, prija sedenju na mokrom barutu koji neki nazivaju angažovanim životom u Srbiji. A neki se još trude i da ga žive. Puni pluća i pomaže probavu. Ostavlja mogućnost da barem sa nekim imate da prodiskutujete planove za oslobođenje.
Ili sam ja to sebi nepotrebno dozvolio malo sirotinjske zabave.

Možda su povremeno čak i malo "prog", naročito u odnosu na agit-post-punk (nije pleonazam, no hiperbola) svojih početaka. Ali Dennis Bovell, koji je producirao njihov debi, očigledno im nije dao da previše skreću sa puta.
Ili sam ja usamljen u mišljenju da put mora da postoji.

Protest nikada nije demode.

Ili ste osuđeni na Artan Lili.

SELEKTAH: 8/ 10

No comments:

Post a Comment