02 August 2020

NEDALEKO ODAVDE 90.04



Ta divna audio stvorenja



side A
1995. 11:59 - Trouble (On My Mind)
1994. Elastica - 2:1
1989. King Bee - Back By Dope Demand (Funky Bass Mix)
1990. King Bee - Rockin' Down the House
1995. Starving Souls - If You Want My Love (Depeche Mode cover)
1993. Ice  Cube - What Can I Do? (Eastside Remix)
1992. Huggy Bear - I, Bloodbrother Be (Shockheaded Peters cover)
1992. The Jayhawks - Crowded in the Wings
1989. Don Pablo's Animals - Venus (H-H B-B F-F Edit) (Shocking Blue cover)

side B
1992. Therapy? - With Or Without You (U2 cover)
1998. Pulp - Ladies' Man
1995. Automaton - Painless Steel
1988/1992. Orange Lemon - Dreams of Santa Anna (extended club mix)
1991. Black Radical MKII - Witch Hunt
1991. MC Mell'O' - Open Up Your Mind


NADOKNADITE PROPUŠTENO!

Prisluškujte privatne razgovore



Slavite NME!



Presnimite mikstejp.



A vratite se i Moći veštica, jer...

Butiful



Amazin'



Magik



19 comments:

  1. Cao, Fridome..mozes li da posaljes link od one emisije kad je Lukatoy gostovao..mislim da je tema bila hipsteri..ne mogu da pronadjem..Hvala..Dusan

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste luka, ali ne o hipsterima, nego o devedesetima.

      https://www.mixcloud.com/MisliteMojomGlavom/nedaleko-odavde-9003/

      Delete
    2. Ova je bila skoro..trazim onu od pre godinu dana. Npr..proslo je dosta meseci..Dusan

      Delete
    3. To je Moc Vestica..a u podnaslovu, iz nekog razloga, je bila rec "hipster"...Luka bio gost.Dusan.

      Delete
    4. hm. moje sećanje je zajebancija. ako krstev ne zna, prepušten si lutriji. videću i s lukom... sorry.

      Delete
    5. Haha,ma ok, opusteno,nije toliko bitno..mnogo postujem I volim ono sto Luka radi, pa sam hteo jos jedanput da preslusam..Secam se, na pocetku emisije si rekao Luki.."ti si primer, da ljudi mogu da zive od svoje umetnosti"..parafraziram, ali to je sustina..pozz..Dusan

      Delete
    6. Pratim, naravno I to sto ti radis..godinama vec..citam, slušam..cimam ortaka da mi to sve skine..I, tako..Kad sam se već javio I da ti zahvalim..Bilo je tu stvarno volšebnih stvari..Eto, veliko hvala na energiji koju ulažeš..Dusan.

      Delete
    7. dušane, luka je uspeo da locira kad je ta emisija bila- 13.augusta 2013. to, nažalost, nema na mixcloudu, a ni ja nemam sačuvan mp3 emisije. ako neko od slušalaca nekim čudom ima, neka šeruje. biću mu i ja zahvalan. a moj komp je uspeo da korumpira čak i word fajl, pa ne mogu da vidim ni šta smo puštali...

      Delete
  2. Ok, hvala..ne mogu da verujem da je bila 2013..pozdrav.

    ReplyDelete
  3. Kada smo već kod sećanja I prošlosi..koje su godine bile jada si vrteo na 94.9?..tada sam te prvi put slušao.

    ReplyDelete
  4. To nisu bile godine jada..bilo je to lepo vreme..na neki način..E, tada je Luka imao emisiju Cut Paiste, četvrtkom od 22h..to nisam propustao..Ti si čini mi se bio urorkom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako me sećanje ne vara, moje gostovanje na 94.9 je bilo nedeljom od 20 do 22h, mislim da sam se preklapao sa utiskom nedelje. i to je bilo 2003-2004, mislim. posle sam se vratio na b92.

      što se vremena tiče, bio sam mlad i o tim vremenima se mislilo iz nekog drugog ugla. nije bilo nepodnošljivo.

      Delete
  5. Da,jeste. Utorkom je bio Black Pedje Lukić..u meni je osećaj da je to bilo dosta ranije..Sećanje je zajebancija, u pravu si!

    ReplyDelete
  6. Ja skalu nisam pomerao sa 94.9 dokle god su opstajali..posle sam morao na b92..dok vas nisu sahranili..to je bilo njesra teško..sada ima ovaj Radio Apart, al to retko slušam..sada skala stoji na Bg 2..I to je to

    ReplyDelete
  7. Ovo vreme digitalizacije je ubilo dosta toga. Nema ni tih "papirnatih" novina o jebenoj kulturi o muzici itd..to je baš šteta velika..

    ReplyDelete
  8. Vidim iz tekstova da naručuješ ploče..jel imaš neki odredjeni link ili ideš od vrata do vrata?.ako imas neki link..posalji mi..hvala.

    ReplyDelete