04 April 2009

RICKY GERVAIS JE BOG!

Šta je sad uradio?










U ovom stendapu Ricky se bavi dobrotvornim akcijama za decu obolelu od raka („Ako jednog dana dobijem rak, doćiću u bolnicu i reći- ja sam kupio tu mašinu. Sklanjate tog klinca odatle!“), debelim ljudima („Debeli ljudi vole da kažu da imaju velike kosti. Aha... Imaš debele kosti i meso okolo i moču!“), autistima („Najbliže što sam prišao autistima bio je Dustin Hoffman u Rain Man-u“), anti-AIDS flajerima za odvikavanje od analnog seksa (e, to treba sami da čujete), flekama od urina (a, sad ste već zainteresovani?), raznim drugim stvarima i- vebsajtom na kome su akumulirane bizarne činjenice o životinjama (Da li ste znali da polarni medvedi prekrivaju šapom njušku dok love kako bi sebe učinili nevidljivim?... Ali, da li ste znali kako je to otkriveno?!...)...

Ta stendap turneja oborila je sve rekorde u Velikoj Britaniji.
Ricky je snimio i objavio na DVD-iju Ricky Gervais Live 3- Fame (funny!!!).

A onda je otišao u Ameriku (L.A. i Njujork) i odradio isto to.

I bez blama to objavio za američko tržište na DVD-iju Ricky Gervais – Out Of England – The Stand Up Special (funny, but not funny)

Dakle, ili- ili.

Ali! Ako tek hoćete da otkrijete Gervais-a, ako hoćete da vidite šta znači „život je nekad siv, nekad žut“ 4REAL! – pogledajte prvo Extras Christmas Special.

Ja sam prvo plakao od smeha. A potom nad gorkom, bezizlaznom sudbinom naših mana.





EDIT: Nije me mrzelo da ponovo odgledam Live 1- Animals kako bih korigovao nešto od gore rečenog. Dakle, Out Of England pored reprize najvećeg dela Live 3- Fame kombinuje i delove iz Live 1- Animals. Sad ću morati da odgledam ponovo i Live 2- Politics da proverim koliko je baraba i tu sebe kopipejstovala. Gervaisofili su pedantni.


2 comments:

  1. dakle sad znam zasto su englezi oprali ruke od njega!
    dunja

    ReplyDelete
  2. @ dunja
    znaci da ne kompiliram sa mesrine-om?

    ReplyDelete