29 September 2011

WEEDS

Kraj sedme sezone ili (dajbože!) kraj serije?





Moj dragi tviter sapatnik i TV kolega @MimiKraljMamba neprijatno me je iznenadio svojim tvit komentarom da "Weeds ima najbolju sezonu još od paljenja Agrestika i Little Boxes špice". Jer ja ne mogu misliti suprotnije.

U sada već predugom nizu očajnih sezona ove nekada sjajne serije (zaključno sa davljenjem Pilar) ova je svakako urađena sa toliko obolelim tukijem da je na momente bilo lakše gledati ljude u samrtnom ropcu. Ako zanemarimo početak, sa kućnim pritvorom, koji je bio besmisleni ćorsokak za sebe, sve ostalo bilo je jedan produženi espreso svega što smo do sada videli tokom koga se (nekad obožavana) Mary Louise Parker dosađivala više nego što je to pristojno. A kako i ne bi kada je lik Nancy Bottwin zamro svakom humanošću. Ili ste vi možda poverovali da je ujurivanje bejbi Stivija bilo šta do pokušaja da se i ta stvar ima pod kontrolom.

Nisam poverovao u to da ona i Silas odjednom imaju neki išju koji ih je toliko udaljio, niti mi je taj biznis sa vutrom, nakon sezona bavljenja koječim, sada delovao kao Brothers & Sisters vinarija o koju se treba otimati. Sve što je moglo biti dobro odrađeno je prebrzo (povratak nekad neprejebive Heylie), a sve što je bilo beskrajno dosadno bilo je i beskrajno neuverljivo i beskrajno je sporo promicalo (hm, pa skoro sve ostalo).

I najveća fora je što sam ja celu sezonu gledao ubeđen da je poslednja. I sad čitam da možda i nije. Nakon onog efektnog para-Sopranos kraja?! Sasvim zasluženog, ko god da je pritisnuo obarač. DIE YOU SELFISH HUMANLESS SCREWED UP CUNT!

No comments:

Post a Comment