13 August 2012

REC3 GENESIS

Ako bi za prvi REC mogli da kažemo da je bio Peti oktobar filmskog bavljenja zombijima, onda je REC3 13. avgust 2012.


Pffffffffffffffff...
Teško mi je.
I svejedno mi je.
Pa mi je još teže.

REC3 Genesis počinje kao REC, neko vreme istrajava kao najlošija moguća varijanta Shaun Of The Dead, a zatim postaje skoro kretenska varijanta Resident Evil.
Da ima pravde autori ovog nastavka bili bi nataknuti na kitu Ivice Dačića, a posle bi sa Šutketom i Petrovićem delili klupu.

U REC3 se pravo niotkuda u dva navrata spominju autorska prava, a potom se njihova ideja zlokobno ismejava. Prvi put neki zabavljač dece na svadbi ne sme da bude oslovljavan kao Sunđer Bob, već kao Sunđer Džon (iako liči na Boba), a potom zla sudbina stigne i tipa koji je došao na svadbu da beleži puštene pesme kako bi potom španski SOKOJ mogao da isporuči račun. Negde sam pročitao da će ove godine izaći još jedan nastavak REC, pa mi je palo na pamet da su se autori posvađali, pa se spore oko prava na nasleđe (i) na ovaj način. Ne znam da li je to istina, ali rekoh da vam ispričam- svakako je zanimljivije od svega ostalog što mogu da vam napišem o ovom filmu.

Ovaj put smo na svadbi- jel, pošto se tu snima sve što se dešava... Znamo šta će da se desi, a vrlo brzo i od koga će da potekne. No alarms and no surprises. S obzirom na potencijal klanica i nije ispala kalambur kakav smo želeli. Zombiji su apsolutno bezlični i u apsurdnom drugom planu. Čak i kada film postane sopstvena sprdačina i pređe u romantičnu zombi komediju neka dramaturška rešenja su ponižavajuća.

Na kraju mladence vojska ispasira kao Bonnie i Clydea. Verujem da je to i bila rediteljska zamisao.

I sad da vam ja nisam sve ispojlerisao er biste vi to gledali?

SELEKTAH: 1plus/10

1 comment:

  1. ...a kad sam vec tu , recic cu jos i ovo
    film je solidan odmak od ustajalosti fransize
    5-6 / 10

    ReplyDelete