Znate ono kad kažu "glupa priča puna idiotske akcije i pretrpana kompjuterskim efektima". E, pa MIB3 je sve samo ne to
Men In Black volim kao nešto iz mladosti (kad je Will Smith bio kul). Men In Black 2 se uopšte ne sećam. Men In Black 3 mi je najbolji Men In Black.
Sve zavisi šta tražite od filma, jel da?
Men In Black 3 ima fenomenalnu priču. Neprijatelj (Boris The Animal u fenomenalnoj interpretaciji "konkorda" Jemaine Clementa) se dokopao vremenske mašine i vraća se u prošlost u dan kada ga je, tada dvadesetogodišnji Agent K (Tommy Lee Jones) onesposobio u osvajanju Zemlje i odsekao mu ruku do ramena, da promeni sled događaja, ubije J-a i "povrati ruku". Za njim kreće Agent J (Smith) koji sve to treba da spreči. Prošlost u koju se vraćaju je 16. jul 1969., dan kada je Neil Armostrong, zajedno sa Buzzom, poleteo put meseca.
Men In Black 3 ima fenomenalan vajb. Zaboravio sam koliko je Lee Jones dobar kao ledledenivoštvoštani Agent K, kao i koliko je Smith u svom belerovskom vokalnom napastvovanju podnošljiv pored njega. Ovo je zaista jedno od najboljih sparivanja u akcionim komedijama ikada. Sve dok ne viditie koliko Josh Brolin, kao mladi Agent K, ide uz Smitha. Na stranu što je Brolin savršen i potpuno izignorisan od strane reditelja koji prave komedije. Godina 1969. u koju se Smith vraća je vreme u kome "obojeni" i dalje nisu bili najpopularniji, čak ni u Njujorku. Ima nekoliko fenomenalnih fora na tu temu, a socijalna kritika savršeno je primerana i ovom i onom trenutku u životu Amerike.
Men In Black 3 je kemp. Agenti J i K odlaze u Factory (da onaj Factory!) da nađu Griffina (APSOLUTNO fenomenalni Michael Stuhlbarg koga ovih dana gledamo kao Arnolda Rothsteina u Boardwalk Empire!!!) i tamo se odigrava jedna od bizarnijih epizoda sa Andy Warholom na koju bi i on sam, verujem, bio ponosan. Ovaj momenat ukazuje da je MIB ekipa i daleko pametnija i daleko voljnija da bude pametna u odnosu na mnoge druge blokbastere. Zapravo hoću da kažem da izvršna produkcija Stevena Spielberga ovde nije bila baš mrtvo slovo na papiru, kao i da je rentiranje inteligentnog scenaristu, kao što je Etan Cohen (Idiocracy, Tropic Thunder) donelo višeslojnu zabavu.
Men In Black 3 je nežan, dirljiv, čak i potresan u izvesnoj meri. I na predivan način dovodi Keja i Džeja u vezu. Muškarci koji su slinili na kraj Due Date možda će i ovde.
Kompjuterski efekti su na minimumu, ili je, barem, njihova upotreba, demonstrirana na taj način. Čak šta, čini mi se da scene akcije kojima obiluje film u drugom delu pre izgledaju kao rekreacija Bondov(sk)ih filmova s kraja i početka sedamdesetih sa vrlo oldskul obračunom sa negativcem. Sonnenfeld se svojski potrudio da svojoj (mladoj) publici ponudi zabavu koja ne vređa njihovu inteligenciju, a da u isto vreme ne bude ni bajata, ni podređena najgorim porivima pohlepnog Holivuda. Ja mislim da je to veliko majstorstvo s njegove strane.
SELEKTAH: 9/10
Men In Black volim kao nešto iz mladosti (kad je Will Smith bio kul). Men In Black 2 se uopšte ne sećam. Men In Black 3 mi je najbolji Men In Black.
Sve zavisi šta tražite od filma, jel da?
Men In Black 3 ima fenomenalnu priču. Neprijatelj (Boris The Animal u fenomenalnoj interpretaciji "konkorda" Jemaine Clementa) se dokopao vremenske mašine i vraća se u prošlost u dan kada ga je, tada dvadesetogodišnji Agent K (Tommy Lee Jones) onesposobio u osvajanju Zemlje i odsekao mu ruku do ramena, da promeni sled događaja, ubije J-a i "povrati ruku". Za njim kreće Agent J (Smith) koji sve to treba da spreči. Prošlost u koju se vraćaju je 16. jul 1969., dan kada je Neil Armostrong, zajedno sa Buzzom, poleteo put meseca.
Men In Black 3 ima fenomenalan vajb. Zaboravio sam koliko je Lee Jones dobar kao ledledenivoštvoštani Agent K, kao i koliko je Smith u svom belerovskom vokalnom napastvovanju podnošljiv pored njega. Ovo je zaista jedno od najboljih sparivanja u akcionim komedijama ikada. Sve dok ne viditie koliko Josh Brolin, kao mladi Agent K, ide uz Smitha. Na stranu što je Brolin savršen i potpuno izignorisan od strane reditelja koji prave komedije. Godina 1969. u koju se Smith vraća je vreme u kome "obojeni" i dalje nisu bili najpopularniji, čak ni u Njujorku. Ima nekoliko fenomenalnih fora na tu temu, a socijalna kritika savršeno je primerana i ovom i onom trenutku u životu Amerike.
Men In Black 3 je kemp. Agenti J i K odlaze u Factory (da onaj Factory!) da nađu Griffina (APSOLUTNO fenomenalni Michael Stuhlbarg koga ovih dana gledamo kao Arnolda Rothsteina u Boardwalk Empire!!!) i tamo se odigrava jedna od bizarnijih epizoda sa Andy Warholom na koju bi i on sam, verujem, bio ponosan. Ovaj momenat ukazuje da je MIB ekipa i daleko pametnija i daleko voljnija da bude pametna u odnosu na mnoge druge blokbastere. Zapravo hoću da kažem da izvršna produkcija Stevena Spielberga ovde nije bila baš mrtvo slovo na papiru, kao i da je rentiranje inteligentnog scenaristu, kao što je Etan Cohen (Idiocracy, Tropic Thunder) donelo višeslojnu zabavu.
Men In Black 3 je nežan, dirljiv, čak i potresan u izvesnoj meri. I na predivan način dovodi Keja i Džeja u vezu. Muškarci koji su slinili na kraj Due Date možda će i ovde.
Kompjuterski efekti su na minimumu, ili je, barem, njihova upotreba, demonstrirana na taj način. Čak šta, čini mi se da scene akcije kojima obiluje film u drugom delu pre izgledaju kao rekreacija Bondov(sk)ih filmova s kraja i početka sedamdesetih sa vrlo oldskul obračunom sa negativcem. Sonnenfeld se svojski potrudio da svojoj (mladoj) publici ponudi zabavu koja ne vređa njihovu inteligenciju, a da u isto vreme ne bude ni bajata, ni podređena najgorim porivima pohlepnog Holivuda. Ja mislim da je to veliko majstorstvo s njegove strane.
SELEKTAH: 9/10
http://www.hellycherry.com/2012/10/man-in-black-iii.html
ReplyDelete