U raljama srpskog života
Dođem ja kasno sinoć kući sa radija. Ne radi internet. OK, pomislim, nije prvi put da Orion Telekom obavlja svoje remonte dok misli da mi spavamo. U snu pravednika drži me spoznaja da sam par sati ranije dobio od njih SMS u kome mi se zahvaljuju na uplati, za ovaj mesec.
Međutim, ujutru, oko osam, ulazi prelepa Žozefina i obaveštava me da internet ne radi.
Da li si...
Restartovala sam.
Kako sam probuđen u šest sati željom moje "gostujuće" tašte da me obraduje uštipcima koje sam u zlo doba juče "poručio" shvatam da je bolje za sve da lepo vaspitana i lepo raspoložena Žozi okrene Orion Telekom i raspita se "šta je sad?!" razlog njihovog nejavljanja.
Posle par minuta slušanja kako moja draga sa strpljenjem i pažnjom trpi podužu priču, otimam slušalicu, a osećam kako mi srce već lupa.
(nadalje po sećanju)
DOBRO JUTRO
Dobro jutro (prijatan ženski glas, očigledno izabran sa namerom da amortizuje bes "pozivara") Evo, baš sam objasnila... Vi imate dug 471 dinar.. Mi smo u međuvremenu promenili cenu i...
(u razgovoru nemam prve tri brzine) GDE STE VI MENE OBAVESTILI DA STE PROMENILI CENU USLUGE?
Gospodine, putem redovnog SMS-a i na našem sajtu za korisnike postoji obaveštenje o promeni cene usluge. Mi sa našim korisnicima komuniciramo tim kanalima...
ALI, JA U RUCI EVO DRŽIM MOBILNI I NA NJEMU STOJI VAŠ SMS OD JUČE U KOME MI SE ZAHVALJUJETE NA UPLATI (2.006 din, stara mesečna pretplata za paket- prim. napaćenog) ŠTO ZNAČI DA SAM IZMIRIO SVOJE OBAVEZE I DA MOGU DA UŽIVAM U INTERNETU!
Gospodine, to obaveštenje šalje kompjuter, ono je sistemsko...
PA, KAKO JA DA ONDA ZNAM DA VAM DUGUJEM PARE?!!! DA LI SAM JA KRIV ŠTO VAŠA BEDNA KOMPANIJA (možda sam rekao i "seljačka", izvinjenje svim poljoprivrednicima - prim. još napaćenijeg) U ŽELJI DA UŠTEDI PARE ŠALJE KOMPLET UPLATNICA SA PREDEFINISANIM IZNOSOM?!! DA LI STE VI MENI POSLALI NOVE RAČUNE SA NOVIM IZNOSOM POŠTO IH JA NISAM DOBIO?!
Gospodine, novi računi biće poslati... (ovo dosta smutno saopštava te sumnjam da je istina, naročito kad shvatite šta je posle bilo) Mi smo vas u našem redovnom podsećanju*...
(E, tu moram da napravim malu pauzu. Dakle, kompanija Orion Telekom kojoj je jedino u interesu da se što pre dokopa para svojih korisnika (a ne ume ni to- videćemo), svakog 26. u mesecu (recimo) šalje SMS PODSEĆANJA KORISNIKU, u paketu sa E-MAIL PODSEĆANJEM, u kome stoji uvek isti generički tekst koji vas podseća da pre nego što izmirite obaveze prema bogu, narodu i rođenoj deci prvo treba da mislite na otimače Orion Telekoma. Da u toj firmi radi iko normalan sa elementarnim osećajem za psihologiju znao bi da ta vrsta "opomene" nikako ne može da stimuliše korisnika ni na plaćanje ni na ljubav prema brendu Orion Telekom. Naprotiv- deluje kao pretnja. I, kako upravo saznajem, potpuno je beskorisna. Ona uvek ima isti tekst, uvek ima isti subject, uvek istu kompoziciju SMS-a ili e-maila i ako ste pročitali jedan onda znate za sva vremena da kad vidite da vam je pošaljilac "Orion Telekom" o čemu se radi. DRUGIM REČIMA: izmeniti u tom SMS-u/e-mailu, u rubrici "iznos" samo cifru, sa 2006 dinara na 2166 dianra, i očekivati da to korisnik primeti i tretira kao OBAVEŠTENJE O PROMENI CENE USLUGE u najmanju ruku nije fer, a svakako je vrhunski bezobrazluk! Ako neko to i primeti pre će mu delovati kao greška, nego kao izmena računa. Najviše zbog toga, što na papirnatim uplatnicima Orion Telekoma TO NE PIŠE i korisnik ni na koji drugi način NIJE LIČNO OBAVEŠTEN O PROMENI CENE USLUGE! A čemu bi ti SMS-ovi i e-mailovi koje nesrećna i debilna kompanija besomučno šalje trebalo da služe!)
MA, U KOM REDOVNOM PODSEĆANJU?! PA DA LI TAMO PIŠE DA STE IZMENILI CENU USLUGE?!
Gospodine, ja mogu da razumem da ste vi iznervirani što je došlo do promene u ceni usluge...
NE, JA SAM IZNERVIRAN NAČINOM NA KOJI SAM TO SAZNAO!!! POGLEDAJTE TAMO, JA VAMA REDOVNO PLAĆAM OVAJ INTERNET I SKORO NIKADA NE KASNIM...
Da, vidim, gospodine, ali baš zbog toga ja ću vam uključiti internet, ali ako ne izmirite vaš dug od 471 dinar, sistem će vam ga ponovo isključiti...
ALI, MENI NE PADA NA PAMET DA IZMIRIM TAJ DUG?! DA LI STE VI MENI IGDE OBAVESTILI DA JA VAMA DUGUJEM TE PARE?!
Gospodine, evo upravo sad sam vam objasnila...
NE, JA SAM SAD VAS ZVAO DA VIDIM ZAŠTO MI NE RADI INTERNET KOJI SAM VAM PLATIO I O TOME DOBIO VAŠE "HVALA" OBAVEŠTENJE!
Obaveštenje se šalje automatski...
PA, KAKO MOŽE DA ME OBAVEŠTAVA DA SAM PLATIO, AKO NISAM?!!
Sistem tako funkcioniše... (sad već malo iznervirano) Da li mogu da Vam pružim još neku informaciju?
IMA LI TU NEKO KO VAS SUPERVIZUJE SA KIM MOGU DA RAZGOVARAM?
Ne, gospodine, korisnicima je dozvoljen kontakt samo sa korisničkom službom...
DA, ALI STVARNO MI JE GLUPO ŠTO JA SAD TU GUNĐAM VAMA, A VI STE NI KRIVI NI DUŽNI I EVIDENTO VAS ZABOLE ZA MENE...
Gospodine, korisnicima je dozvoljen kontakt samo sa korisničkom službom...
KAD STE PROMENILI CENU USLUGE?
Cena usluge izmenjena je u septembru...
I VI DO SADA NISTE NAŠLI NAČINA DA ME OBAVESTITE O TOME, KAO NI DA VAM DUGUJEM PARE VEĆ ZA TRI MESECA?!!
Nova cena usluge nalazi se na našem korisničkom sajtu i dostavljena vam je putem SMS-a i e-maila
KAKO SE VI ZOVETE?
Milena
PA VALJDA IMATE IME I PREZIME?!
Korisnicima nije dozvoljeno davanje ličnih podataka, već samo imena
DOBRO, MILENA... ĆAO!
Tresnem slušalicu.
Kao popišani bednik.
Jel stvarno moguće da ovakvi moroni (Milena, ne mislim na Vas) postoje? Zar je moguće da neko u ovoj meri može da penetrira u čmar svog korisnika i da posle kaže da ga nije ni jebao, a još manje silovao?
KAKO JE UOPŠTE JEBENO MOGUĆE DA NEKA KOMPANIJA NA OVAJ NAČIN MOŽE DA ARCA BILO KOGA, A NEKMOLI REDOVNOG PLATIŠU?!!
I šta ja sada treba da uradim- da odvojim vreme (I PARE!) odem u banku, poštu, (pošto do računara ne mogu, jer ne radi internet) i uplatim zaostala dugovanja o kojima nisam imao pojma. Internet koji sam platio, a koji nisam imao u periodu isključenja mi nikako ne može biti nadoknađen.
Baš jadno.
A sa njima sam još od kad su se zvali Sezampro.
Međutim, ujutru, oko osam, ulazi prelepa Žozefina i obaveštava me da internet ne radi.
Da li si...
Restartovala sam.
Kako sam probuđen u šest sati željom moje "gostujuće" tašte da me obraduje uštipcima koje sam u zlo doba juče "poručio" shvatam da je bolje za sve da lepo vaspitana i lepo raspoložena Žozi okrene Orion Telekom i raspita se "šta je sad?!" razlog njihovog nejavljanja.
Posle par minuta slušanja kako moja draga sa strpljenjem i pažnjom trpi podužu priču, otimam slušalicu, a osećam kako mi srce već lupa.
(nadalje po sećanju)
DOBRO JUTRO
Dobro jutro (prijatan ženski glas, očigledno izabran sa namerom da amortizuje bes "pozivara") Evo, baš sam objasnila... Vi imate dug 471 dinar.. Mi smo u međuvremenu promenili cenu i...
(u razgovoru nemam prve tri brzine) GDE STE VI MENE OBAVESTILI DA STE PROMENILI CENU USLUGE?
Gospodine, putem redovnog SMS-a i na našem sajtu za korisnike postoji obaveštenje o promeni cene usluge. Mi sa našim korisnicima komuniciramo tim kanalima...
ALI, JA U RUCI EVO DRŽIM MOBILNI I NA NJEMU STOJI VAŠ SMS OD JUČE U KOME MI SE ZAHVALJUJETE NA UPLATI (2.006 din, stara mesečna pretplata za paket- prim. napaćenog) ŠTO ZNAČI DA SAM IZMIRIO SVOJE OBAVEZE I DA MOGU DA UŽIVAM U INTERNETU!
Gospodine, to obaveštenje šalje kompjuter, ono je sistemsko...
PA, KAKO JA DA ONDA ZNAM DA VAM DUGUJEM PARE?!!! DA LI SAM JA KRIV ŠTO VAŠA BEDNA KOMPANIJA (možda sam rekao i "seljačka", izvinjenje svim poljoprivrednicima - prim. još napaćenijeg) U ŽELJI DA UŠTEDI PARE ŠALJE KOMPLET UPLATNICA SA PREDEFINISANIM IZNOSOM?!! DA LI STE VI MENI POSLALI NOVE RAČUNE SA NOVIM IZNOSOM POŠTO IH JA NISAM DOBIO?!
Gospodine, novi računi biće poslati... (ovo dosta smutno saopštava te sumnjam da je istina, naročito kad shvatite šta je posle bilo) Mi smo vas u našem redovnom podsećanju*...
(E, tu moram da napravim malu pauzu. Dakle, kompanija Orion Telekom kojoj je jedino u interesu da se što pre dokopa para svojih korisnika (a ne ume ni to- videćemo), svakog 26. u mesecu (recimo) šalje SMS PODSEĆANJA KORISNIKU, u paketu sa E-MAIL PODSEĆANJEM, u kome stoji uvek isti generički tekst koji vas podseća da pre nego što izmirite obaveze prema bogu, narodu i rođenoj deci prvo treba da mislite na otimače Orion Telekoma. Da u toj firmi radi iko normalan sa elementarnim osećajem za psihologiju znao bi da ta vrsta "opomene" nikako ne može da stimuliše korisnika ni na plaćanje ni na ljubav prema brendu Orion Telekom. Naprotiv- deluje kao pretnja. I, kako upravo saznajem, potpuno je beskorisna. Ona uvek ima isti tekst, uvek ima isti subject, uvek istu kompoziciju SMS-a ili e-maila i ako ste pročitali jedan onda znate za sva vremena da kad vidite da vam je pošaljilac "Orion Telekom" o čemu se radi. DRUGIM REČIMA: izmeniti u tom SMS-u/e-mailu, u rubrici "iznos" samo cifru, sa 2006 dinara na 2166 dianra, i očekivati da to korisnik primeti i tretira kao OBAVEŠTENJE O PROMENI CENE USLUGE u najmanju ruku nije fer, a svakako je vrhunski bezobrazluk! Ako neko to i primeti pre će mu delovati kao greška, nego kao izmena računa. Najviše zbog toga, što na papirnatim uplatnicima Orion Telekoma TO NE PIŠE i korisnik ni na koji drugi način NIJE LIČNO OBAVEŠTEN O PROMENI CENE USLUGE! A čemu bi ti SMS-ovi i e-mailovi koje nesrećna i debilna kompanija besomučno šalje trebalo da služe!)
MA, U KOM REDOVNOM PODSEĆANJU?! PA DA LI TAMO PIŠE DA STE IZMENILI CENU USLUGE?!
Gospodine, ja mogu da razumem da ste vi iznervirani što je došlo do promene u ceni usluge...
NE, JA SAM IZNERVIRAN NAČINOM NA KOJI SAM TO SAZNAO!!! POGLEDAJTE TAMO, JA VAMA REDOVNO PLAĆAM OVAJ INTERNET I SKORO NIKADA NE KASNIM...
Da, vidim, gospodine, ali baš zbog toga ja ću vam uključiti internet, ali ako ne izmirite vaš dug od 471 dinar, sistem će vam ga ponovo isključiti...
ALI, MENI NE PADA NA PAMET DA IZMIRIM TAJ DUG?! DA LI STE VI MENI IGDE OBAVESTILI DA JA VAMA DUGUJEM TE PARE?!
Gospodine, evo upravo sad sam vam objasnila...
NE, JA SAM SAD VAS ZVAO DA VIDIM ZAŠTO MI NE RADI INTERNET KOJI SAM VAM PLATIO I O TOME DOBIO VAŠE "HVALA" OBAVEŠTENJE!
Obaveštenje se šalje automatski...
PA, KAKO MOŽE DA ME OBAVEŠTAVA DA SAM PLATIO, AKO NISAM?!!
Sistem tako funkcioniše... (sad već malo iznervirano) Da li mogu da Vam pružim još neku informaciju?
IMA LI TU NEKO KO VAS SUPERVIZUJE SA KIM MOGU DA RAZGOVARAM?
Ne, gospodine, korisnicima je dozvoljen kontakt samo sa korisničkom službom...
DA, ALI STVARNO MI JE GLUPO ŠTO JA SAD TU GUNĐAM VAMA, A VI STE NI KRIVI NI DUŽNI I EVIDENTO VAS ZABOLE ZA MENE...
Gospodine, korisnicima je dozvoljen kontakt samo sa korisničkom službom...
KAD STE PROMENILI CENU USLUGE?
Cena usluge izmenjena je u septembru...
I VI DO SADA NISTE NAŠLI NAČINA DA ME OBAVESTITE O TOME, KAO NI DA VAM DUGUJEM PARE VEĆ ZA TRI MESECA?!!
Nova cena usluge nalazi se na našem korisničkom sajtu i dostavljena vam je putem SMS-a i e-maila
KAKO SE VI ZOVETE?
Milena
PA VALJDA IMATE IME I PREZIME?!
Korisnicima nije dozvoljeno davanje ličnih podataka, već samo imena
DOBRO, MILENA... ĆAO!
Tresnem slušalicu.
Kao popišani bednik.
Jel stvarno moguće da ovakvi moroni (Milena, ne mislim na Vas) postoje? Zar je moguće da neko u ovoj meri može da penetrira u čmar svog korisnika i da posle kaže da ga nije ni jebao, a još manje silovao?
KAKO JE UOPŠTE JEBENO MOGUĆE DA NEKA KOMPANIJA NA OVAJ NAČIN MOŽE DA ARCA BILO KOGA, A NEKMOLI REDOVNOG PLATIŠU?!!
I šta ja sada treba da uradim- da odvojim vreme (I PARE!) odem u banku, poštu, (pošto do računara ne mogu, jer ne radi internet) i uplatim zaostala dugovanja o kojima nisam imao pojma. Internet koji sam platio, a koji nisam imao u periodu isključenja mi nikako ne može biti nadoknađen.
Baš jadno.
A sa njima sam još od kad su se zvali Sezampro.
Eh Fridome. Bio sam na Sezamu, a kasnije Orionu od 2001. pa sve do leta 2013. Od kada su postali Orion, imao sam nekoliko ovakvih situacija koje si opisao, a nekoliko još i gorih. Uvek pizdeo, ali nekako uvek ostajao, ni sam ne znam zbog čega. I nakon jedne takve situacije letos mi je pukao film i prešao na kabl (SBB). Od tada nisam imao nijedan problem (nije da nemam iluzije da ih neće biti), net radi nikad bolje i često sebe pitam što sam bio tolika budala i puštao da me voze onoliko dugo. A pri tom imam brži net za manje pare. Orion je zlo. Najtoplija preporuka je da bežiš odatle što te noge brže nose, nebitno da li ćeš na kabl ili na neki drugi adsl. Pišem ti sve ovo, jerbo savršeno razumem tvoj gnev iz teksta, od slova do slova. Been there, done that. Fuck them over, nisu nizašta bolje.
ReplyDeleteHoboCan
gorka je moja sudbina.
Deletesbb može u moj ulaz jedino ako mu privolim 50% stanara. a još sam mlad za tu vrstu društveno-korisnog rada.
ali ima kafe u neskafi, nije sve mleko- danas sam posle 33+28 minuta rešio problem nerada interneta. i sve telefonom!
Pogledaj sta ti pise u ugovoru - postoji klauzula po kojoj moras da im najavis raskid saradnje mesec dana pre isteka ugovora. Ne znam da li su to ukinuli ili ne.
ReplyDeletecontract. I have no contract
Deletei dalje ne kapiram zasto konacno ne promenis provajdera...
ReplyDeletew
Mozda zato sto je zarobljen ugovorom.
Deleteda ne pretvaramo ovo u "let's help biljana srbljanović" situaciju. sbb nije moguć, a bilo koji drugi zahteva cimanje i par dana bez interneta. čim izračunam kad mi to najviše prija otisnuću se.
Deletejuče mi je net radio pola sata, pa se ruter sam od sebe resetovao. srećom sa dva telefonska poziva orionu (jednom sam bio 20., a drugi put 16. u redu) i nekih 55 minuta telefoniranja kasnije sve radi OK.
O cemu si razglabao za operaterom 55 minuta ????? Zar nije ono ne radi mi ruter ccovece/zeno snadji se, ekspresni prekid veze. Mislim ovo pitam, da ne bih i sam morao da ulazim u eventualna nadmudrivanja( koja meni nece poci za rukom) pa da se oprostim od interneta na duze ili da cekam pomilovanje.
Deleteeh.
Delete60 do 70% vremena otpada na trenutno ste 14 u redu svi operateri su trenutno zauzeti prvi slobodan operater će vam se uskoro javiti hvala vam na strpljenju
ostatak vremena je- hajde da probamo... a nije vam kompjuter pri ruci?... a ne znate gde vam je mređni kabl?...
u drugom razgovoru sam dovukao i leptop i mrežni kabl pre pozivanja, pa je išlo brže. plus je ovaj iz tehničke podrške, za razliku od prethodnog, znao šta radi van predočenog im manuala
verujem da sve može i kraće. ali ne ako si udat za mene
Javiš se ti lepo newtesla na ES-u, pa ti dam user/pass PPPoE Telekoma: pa svaki put kad Orion ne radi - ti učukaš u ruteru drugu kombinaciju, i koristiš Telekom.
ReplyDeletep.s. ako nemaš orionov IPTV, ili slično, tipa fon (VoIP) - ne vidim zašto bi i vraćao user-pass na Orion ;)
I ja takodje imam veliki problem sa Orionom. Ta govnarska kompanija mi jos nije iskljucila ADSL prikljucak i danas kada sam kontaktirao i preko Online pomoci vec treci put sam prvi u redu za cekanje i svaki put to traje i vise od sat vremena, namerno nece da se jave jer znaju vec dobro sta cu daih pitam mamicu im prevarantsku. Ako bude trebalo prijavicu ih i Ratelu, Ministarstvu za Telekomunikacije i Zastitniku Gradjana pa neka znaju da mi nismo ovce za sisanje niti budale za dranje.
ReplyDeletehttps://www.facebook.com/pages/Profesionalni-prevaranti-drugo-ime-za-Orion-telekom-ozbiljnu-mrezu/675718055858893
ReplyDeleteProblem je racun iz prethodnog meseca koji je uredno placen.orion mi salje poruku da platim rn.pokusavam da dobijem br knjigovodstva ne daju pokusala da saljem mejl traze mi da se ulogijem.kako da se ulogujem kad nemam mogucnost na tom njihovom portalu da se registrujem stvarno sranje do sranja.koristim vec 4 godine i redovno placam al do danas ovakav bezobrazluk i hostaplerski trend nisam imala.stvarno sam iznervirana.
ReplyDeleteUžasno loše iskustvo.
ReplyDeletePravi DRUMSKI RSZBOJNICI!
SRAMOTA & BRUKA
Ja nemam problem sa internetom vec sa tv programima.
ReplyDelete