01 October 2014

MOĆ VEŠTICA 30.09.2014 : Jesen stiže, moj patrijarše!




Pr0files - Song For Zula (Phosphorescent Cover)


Ka - Lost Prophet Report (Adult Swim Singles Program 2014)

Wildbirds & Peacedrums - The Offbeat


Rebel Star - Ptice

(verovatno najbolja srpska pesma koju sam čuo u poslednjih deset godina. ako vas zanima kosmo(s), štasmo, gdesmo i koliko još možemo tako, sve čovek lepo peva. neprejebivo!)

Poplava će svaki čas.
Zbunjen sam i ubrzano tražim spas.
Ptice belih vratova
gledaju sa spratova.

Šta da kažem kazem deci sad?
Mi smo uvek stremili visinama.
S' natrpanih dokova
hvatamo se brodova.

I nek mi gori kuća,
nek mi tone grad.
I neka nema nikog
da nas dočeka.
Jata belih ptica pokrala su nas,
u tamnoj noći jednom sam im poklonio glas.


18+ - All The Time (imate MIXTA2E, recimo, ovde)

Pagan Sector - MIDI Cauldron

The Flaming Lips - Riot In My Brain!

Tricky - Ganagster Chronicle
Kodagain - Marijano (Zvonko Bogdan)

Kasper Bjørke - Sylvia (feat. CTM)

Foxygen - Cannibal Holocaust
TorchRunner - Godlust

Le Butcherettes - My Child

Swans - She Loves Us

LukeWinslow-King - La Bega's Carousel
Kode9 & The Spaceape – Chasing Beast


H O R S E S - Spanish Pavillion

Marianne Faithfull - Falling Back

Dreamcrusher - La Haine


Perfume Genius - Fool

The Fall - On My Own
Clark - Unfurla

Anton Lavey - Satan Takes A Holiday



3 comments:

  1. Kako se zove dama koja krasi ovaj 30 ti podcast?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako misliš na pamelu bellwood
      http://en.wikipedia.org/wiki/Pamela_Bellwood

      Delete