24 May 2020

MOĆ VEŠTICA 24.05.2020. Srećan 8. rođendan, Radio B92! (Top 20 singlova 1997)


Top 20!



21-50

21. Super Furry Animals - Demons
22. Finley Quaye - Sunday Shining
23. Rialto - Monday Morning 5.19
24. Monaco - What Do You Want From Me?
25. Tricky - Makes Me Wanna Die
26. Beck - Deadweight
27. Todd Terry Feat. Martha Wash & Jocelyn Brown - Something Goin' On
28. Bentley Rhythm Ace - Bentley's Gonna Sort You Out
29. Bette Davis And The Balconettes - Shergar
30. Roy Davis Jr Feat. Peven Everett - Gabriel

31. Stereolab, Nurse With Wound - Simple Headphone Mind
32. David Holmes - Don't Die Just Yet
33. Photek - Ni-Ten-Ichi-Ryu (Two Swords Technique)
34. Morrissey - Alma Matters
35. Byron Stingily - Get Up (Everybody)
36. The Chemical Brothers - The Private Psychedelic Reel
37. Christopher Just - I'm A Disco Dancer (Original Mix)
38. Erykah Badu - On & On
39. Rosie Gaines - Closer Than Close
40. Luscious Jackson - Naked Eye

41. Slacker - Scared
42. Hanson - Mmmbop
43. Leila - Don't Fall Asleep
44. The Verve - Lucky Man
45. Tindersticks - Rented Rooms
46. Pulp - Help the Aged
47. Lo-Fidelity Allstars - Kool Roc Bass
48. Pavement - Stereo
49. Tina Moore - Never Gonna Let You Go
50. The Blueboy - Remember Me

16 comments:

  1. Na prvom mestu Radiohead ili Primal Scream ;)?

    ReplyDelete
  2. Rapunzel je fenomenalna pesma koju sam i ja uspeo da preskočim. Vidim da ju je cenio i čika Peel. Podseća me na Geek Love od BB Machine. Lepo otkriće, hvala ti za nj.

    ReplyDelete
  3. na neslušano, ne priznajem listu ako u top 5 nije goldie - mother.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nikada nije bio singl. 1998 objavljeno kao neki opskurni promo jedino. ali svejedno ga ne bi bilo ni u top 20. tako da ne moraš, ali možeš da odslušaš mojom glavom.

      Delete
  4. Gde ste vi živeli 1997, kakav Primal Radiohead -- čak i da nisu u topu -- ovakav hit ne bi imali čak i kad bi spojili diskografije a Britanija se vratila u EU: :* https://youtu.be/HOePsM6ubdk
    5.19 <3

    ReplyDelete
  5. 1997. je bila godina odličnih mejnstrim singlova, ali su zato tzv. alternativni bili baš kesa.

    ReplyDelete
  6. Mislim da i dalje tu godinu smatram za najbolju, Stereolab - Dots & Loops, The Sea & Cake - The Fawn, OK Computer, Homogenic, Dig Your Own Hole...trenutno imam major Depeche Mode relapse, pa iako Ultra nije najsjajniji album, sva četiri singla sa njega su među najjačim DM stvarima en general (Useless, Home, It's No Good, Barrel of a Gun).

    Tu su i Portishead istoimeni (jak album), Blur istoimeni (Beetlebum omiljena Blur stvar verovatno), Spiritualized izvikani (Pure Phase mi najbolji), Mogwai Young Team, Baduizm lansirno-bitni...Mariah Carey - Honey (možda njen naj singl)

    PS: Da Funk singl je izašao '95. ali ok nije bio zapažen do albuma dve godine kasnije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm.
      biću iskren sa tobom.

      ovaj specijal (1997) je sramno i neoprostivo najgore realizovani specijal s moje strane. ikada.

      portishead - all mine
      i
      bjork - joga
      su top 20 omaške. verovatno ih ima još. sad da me pitaš zašto se to desilo, nema drugog objašnjeja sem što se nisam potrudio da podrobnije prelistam istoriju.
      zapravo, ove godine me mrzelo da češljam i godišnje liste albuma, gde sam se pre solidno podsećao i šta je onda objavljeno na singlu (a nije završilo na listama singlova). što je slučaj s portishead i bjork.

      ALI!
      kako objasniti (sem demencijom?) da je daft punk bio na 7. mestu ove iste liste, ali za 1995! (kao što i ti lepo sugerišeš).
      i 1997. sem na NME-ijevoj godišnjoj listi nije ga bilo nigde (što me i zavelo), jer je masovnije objavljen 1996.
      jedino što me teši jeste što je smisao ovih rekonstrukcija prošlosti očuvan time što sam ove godine zaista mislio da je toj pesmi mesto pri vrhu, a pre dve godine sam je procenio kao solidan top 10 entry.

      izvinjenje redovnim i poštenim slušaocima.
      možda se kaznim rimejkom ove liste u skorije vreme...

      Delete
    2. Meni je bio baš zabavan specijal, sa news hajlajtima i remiks-obradama, muzička faktografija je manje bitna. :D

      I da, Star jeste najbolja na Vanishing Point, i A Life Less Ordinary je predivna stvar. :D

      Delete
    3. кшиштоф јаниченокс31 May, 2020 21:18

      свакоме добронамерном је јасно да је највећи хит те године била наша сестра иштар и њена алабина. тад се то није смело, најдаље се добацивало до наташе атлас. а данас диско бувљак.

      Delete
    4. Za dlaku pobedila hit svoje takoreći istoimene švedske sestre, iako ovde piše da je iz 1998: :) https://youtu.be/8f66nUV1dyQ

      (Prepoznao sam se u ovom dobronamernom, inače se ne bih javio u sitni sat)

      Delete
    5. ah, selo ratari, nadomak kusatka i azanje. siguran sam da je pominjana alabina bila popularna i tamo, ali mi ipak deluje da je naš c.krstev nameravani švedski snimak slučajno pomešao s nečim što je montirao za ovonedeljno izdanje emisije ognjište. nadam se da nije onda tu šveđanku ubacio u ognjište umesto radiše uroševića i jagodino, diko mila. eto, i palma plus je otvorena 1997, još jedan argument u prilog tezi da je u pitanju bila jedna izuzetna godina.

      i ja u sitne sate, to je za nas mlade što smo zamenili noć za dan. frido je već u godinama, on već s kokoškama zaspi, ali zato zorom zori.

      Delete
    6. naravno, ja sam link stavio u gugl, umesto da ga pejstujem tamo gde treba, pa mi je iz neobjašnjivog razloga kao rezultat izašlo neko selo ratari. ali nema veze, realno carski komentar sam ostavio, zar ne?

      Delete
    7. Ako nekad ipak spavaš - ja sam legao odmah posle komentara! - možda ti je promakla subotnja (pret)premijera na Studiju Balma blus: https://youtu.be/hHsbPcYdi34
      (Izvinjavam se za sebi nesvojstveno skretanje s teme, ratarsko s brazde)

      Delete