26 September 2012

PRENEMAGANJE

Našli smo se PopKitchen (Jelena Maksimović) i ja na gmail chatu da se isprenemažemo oko Pitchforkove narodne liste. Možda će nekome od vas biti zanimljivo da zagviri u našu prepisku pa smo je zato u startu započeli kao “javnu”. Tek sam tu i tamo nešto korigovao kasnije. Sve ostalo je “kako je i bilo”.

Hvala PopKitchen. Jer je carica.



MMG:  ćemo?!
PK:  aj
sav si tajnovit
nećeš da mi odaš koja je tema da se spremim ko štreber kakav jesam
MMG:  kako koja je tema- pa pitchfork. samo srpski poslovično kasnimo da se njome bavimo
aj otvori listu people's list, pa da vidimo šta imamo da kažemo. o listi i pitchforku
PK:  aj
vidiš da sam se spremala malo bi prelistala njihove godišnje liste
jer ih se ne sećam sem toga da su arcade fire relativno nepoznati završili na prvom mestu
MMG:  ma, jok sad smo samo na people's list
moderišemo diskusiju oboje, kej?!
dakle...
PK:  šta to znači
da kad preteraš
mogu da uložim repliku
ili da te prijavim administrativnom odboru
MMG:  ne, više sam mislio svako od nas ima pravo da usmeri razgovor nekim pitanjem u smeru koji njega interesuje
dakle
PK:  jasno
MMG:  ima li na listi neki album koji nisi čula?
ja sam malo pre gledao. i ladno sam preslušao sve. nekada u životu
PK:  ima naravno
i ima dosta kojih sam čula samo 1-2 puta
nikad nisam slušala ovog andrew birda, antlers
MMG:  koji je najbolje plasirani koji NISI čula?
PK:  aj gledam prvih 100
MMG:  samo prvih 100
PK:  33. mesto
modest mouse
nemam pojma šta je to
to jest znam da ameri odlepljuju
MMG:  bend je do jaja. bio. na moon and the antarctica (ili kako beše), a ovaj sam i ja samo jednom čuo
PK:  i da nikad nisam slušala boards of canada
znam da su to ljudi voleli ovde
ali me zaobišlo
MMG:  ja najgore stojim sa wilco. pitanje je da li bi ih uopšte prepoznao, a tek albumi... nikad nisam skapirao. ni voleo
PK:  wilco vrede svake kune koju smo potrošili u zagrebu
da ih čujemo ovog proleća
sad momak kome su skinute tablice
ne znam da li misli da su vredni toga
mada, on je fan
MMG:  moja glavna impresija ovom listom je da smo dobili jedan college rock za 21 vek
mislim s obzirom koliko se p4k upinje da promoviše marginu ovo je onako baš žešći mejnstrim i ispala, ako hoćeš, za njih same
PK:  a meni deluje da ova lista baš pokazuje kako su oni formirali svoju publiku
koja je drugačija u odnosu na recimo publiku koja nekada glasala na rollingstoneu
ili tako nekom mainstream glasilu
jer ja tako tumačim 4 radioheada u prvih 20
al aj reci
kakva bi bila alternativna lista
to jest, da nisi video ovo
a da treba da pogađaš šta bi stavio u prvih 10


MMG:  hm. ali niko nije rekao da ova lista treba da bude alternativna
PK:  ok, vernija pitchforku
MMG:  recimo da je bila malo crnja. ili eklektičnija. ili plesnija.
plesne/ klupske muzike nema. kanye je jedini crn. ček da proverim
PK:  u pravu si
MMG:  ok, imamo i mf dooma i outkast. dok boje kluba brane daft punk i burial!
PK:  ali u donjem delu liste
MMG:  na sto albuma... malo.
ovo je voice of white america
PK:  jeste
al da mene pitaš čini mi se da su ove nulte godine
2000-2010
označile povratak gitarama
posle 90-ih, kada su elektronika i hip-hop napravile proboj
MMG:  podsetio bih te da je ovo izbor 1997- 2012
PK:  da da
MMG:  što ne menja puno, ali malo
PK:  da većina albuma iz prethodne decenije
vidim air negde pri kraju
MMG:  the knife su zapanjujuće loše plasirani (83.). oni su po meni esencija ideje p4k-a.
možda bi sad bilo pravo vreme da kažem da ja i o p4k-u i ovoj listi mislim dobro. uprkos neslaganjima.
PK:  jes to je baš loš plasman
evo šta mi pada na pamet
ovo je američka lista
sudeći po ukusu
MMG:  i to je istina. što me uvek zbuni. i podseti na b92.net koji publikuje samo šta ima u bioskopima u srbiji, kao da ljudi van beograda ne idu na njihov sajt
PK:  piše koliko je glasalo muškaraca
i koliko žena
12%
po meni skandalozno malo
MMG:  tako i za p4k. uopšte se ne oseća da je to neko web mesto dostupno i relevantno za ceo svet. ili barem onaj deo koji govori engleski
MMG:  mislim da žene ne zanima da diskutuju/promišljaju (muzičku) pop kulturu. i ne mislim to nešto posebno šovinsitički
PK:  da meni i dalje kad kažu "kakav rif" pitam se šta je to
ustvari ova "prominentnost" (ne mogu da se setim bolje reči) radioheada
pokazuje koliko je u stanju mainstream publika da se otvori prema malo rubnijim žanrovima
MMG:  ali, interesantno je da jedina osoba koju detektujem među recenzentima na tom sajtu jeste amanda petrusich, koja se, čini mi se, izborila za solidnu "poznatost". još od onog sukoba sa ryanom adamsom
PK:  a što se tiče p4ka, on je danas činjenica
MMG:  šta to znači- on je danas činjenica? a kad nije bio?
PK:  da pojasnim
najznačajnije muzičko glasilo
MMG:  da li je "najznačajnije"?
PK:  ustvari to sad zavisi i od ukusa i gledanja na stvari
ali recimo
ako je rolling stone
znaš da će biti okrenuti tradicionalnijem rocku
ako je nme
znaš da će libertines biti u prva tri
a p4k ume da iznenadi
čime formira uslovno rečeno "novu publiku"
MMG:  jel imao popboks neku sličnu listu kojom je komemorisao svoju postojanje?
PK:  pa jeste
bio si na "tribini"
ali je posle toga popijeno toliko kuvanog vina, da te razumem što se ne sećaš
MMG:  po REDAKCIJI popboksa! mislio sam er imao ovako, narodnu?
PK:  ne
MMG:  ali, evo, čak i ako uporediš popboksovu i ovu p4k-ovu, to je manje više to. srbija je svet.
mislim, popboks
PK:  sa sklonošću ka tradiciji
2 black keysa u top 20
ali i pj harvey i the knife
kod p4k pj je katastrofalno pozicionirana
125. mesto
PK:  i zanimljivo je na popboksovoj listi  ima više albuma koje nikad čula nisam
čak nisam ni čula za bendove
MMG:  misliš na dylana_
PK:  ha haha
jel znaš da je meni
"blood on the tracks"
omiljeni album svih vremena
MMG:  ja i dan danas ne znam šta je to dan auerbach. i to viđam samo na popboksu
PK:  to je pevač/gitarista black keys
i dobar mu je album
ali
then again
ja volim black keys
MMG:  meni je najbolji album svih vremena actually od pet shop boys
PK:  pretpostavljam da si to čuo kad je izašlo
MMG:  meaning?!
PK:  nema skrivenog značenja
MMG:  a ne znam ni šta je to porcupine tree
PK:  meni je omiljeni album nešto što je izašlo pet godina pre mog rođenja
pa zbog toga pitam
i to je izuzetak
pošto volim stvari koje su mi "savremenici"
MMG:  ja sam imao 12 kad je izašao actually. i tad sam ga voleo. ali tad sam voleo manje i manje šaren izbor muzike. ali, evo i danas, volim taj album. iako sam u međuvremenu čuo bogaoca
PK:  ja sam imala 10 kad sam čula "so hard"
i iako sam tad slušala nkotb
pomislila sam
ovo je odlično
i kupila behaviour
MMG:  nema dylana na p4k-u. ako pogledaš, to su manje više sve izvođači koji imaju između 25 i 40 godina. čak verujem da 80% njih ima između 35 i 40
PK:  ni nicka cavea
MMG:  a ni ženskih izvođača ili frontvumenki, ko što je ona tvoja ljubavnica iz hrvatske
lepa cura
PK:  e mislim da bi ti se ona dopala
voli
pj harvey, sonic youth
i gle ovo
swans
kaže da joj je najbolji cert svih vremena portishead
MMG:  misliš kao sagovornica?
inače, meni su najbolji certovi u životu bili sonic youth. iako nisam lud za njima. ali uživo taj bend hebe kevu. i lauryn hill na exitu. nikada pre nisam osetio tu vrstu negativne energije sa bine
PK:  mislim da smo ti i ja jedini kojima se dopao taj koncert
ali i iz različitih razloga
MMG:  koji su tvoji?
PK:  ne volim kad se publika okrene protiv izvođača
to jest
kad krene da postaje rulja
mislim da su moji razlozi nostalgični
volela sam je sa 16 godina
MMG:  koje si ti godište?
PK:  osamdeseto
MMG:  titovo omiljeno
ideš svaki dan na p4k?
PK:  čitam vesti zbog posla
recenzije samo onog što me zanima
MMG:  cele ili samo gledaš ocenu?
PK:  pa ako me zanima čitam cele
MMG:  er čitaš još neke sadržaje? kao redovno?
PK:  recimo čitam tvoje recenzije
čak ikad nemam pojma ko je u pitanju
jer je to pitanje stila
kod njih ili uopšte?
MMG:  (hvala)
kod njih
PK:  gledam sve te njihove liste
ne čitam njihove kolumne ako to pitaš
previše je to sadržaja čini mi se
za web portal
vidim da sad imaju neki cover story koji je napravljen da ga čitaš na nekom tabletu
MMG:  (i ja čitam tvoje, ali uglavnom nadajući se da ću zateći razgoropadjenu goropad. a to se ne desi. mnogo si nenametljiva)
PK:  ne ide tekst na dole
nego sa leve na desno
ali i tvoji tekstovi su drugačiji kad ih pišeš za b92
MMG:  taj cover story, sa cat power i amandom, je bio super. kao reportaža šta su njih dve radile. upoznaš ih obe. za razliku od miliona drugih dosadnih, elokventnih i suvoparnih tekstova
PK:  ili nekada za vreme
e pročitala sam to za cat power
tu imaš svest, ili barem ja imam, da to čita šarenija publika
MMG:  eh, za vreme sam pisao pre nego što su srbi izgubili kosovo.
što se b92 tiče, to je bio moj maksimum prilagođavanja širem populusu. ne ide mi lako.
PK:  pa ni meni da budem ličnija
jer meni kad se nešto ne sviđa
ne vidim poentu da ga rasčerupam
MMG:  ja sam za to da svako piše kako samo njemu paše. sve suprotno od "svi smo isti" politike p4k-a.
PK:  slažem se
ali kod njih sam uvek hvatala momenat
gde kao
MMG:  ali ti niko ne brani da budeš blesava? da pišeš o nečemu drugom, zabavnijem? da se podeliš sa nama, da tako kažem.
PK:  sigurna sam da niko realno ne sluša pandu beara ili neki gangsta rep koji furaju
ali tome daju bogznakako visoke ocene
ne, niko ne brani ništa
MMG:  ja mislim da ljudi slušaju i pandu i gangstu. ali nisam razumeo ovaj tvoj komentar vezan za to
PK:  stvarno?
neko sedne i sluša pandu beara
ok, možda je to meni neslušljivo
MMG:  imam utisak da i popboksovi kritičari sami sebe uniformišu
što se PB tiče, iznenadila bi se. verovatno se i vodi ljubav uz to
PK:  elaboriraj
evo iznenađena sam
meni to deluje kao tipičan "kritičarski" album
kao način da se pozicioniraš
kao kritičar
MMG:  zanemaruju svoj lični stav i stil na račun traženja neke objektivne sredine poturanjem činjeničnog konteksta i potom umerenog i elaboriranog suda
ili si ti pitala da elaboriram pandu?
fuck
PK:  ne
popboksovce
MMG:  meni je najbolji p4k momenat bio kad su recenzirali jet album i stavili fotku onog majmuna koji sebi piša u usta. ali to je bio safe play
PK:  pa ne mogu da pričam za druge, ali čini mi se da među ljudima tu nema tog petarlukovićevskog potencijala
za bombe i mrtvačke glave
ali recimo, to o čemu ti pričaš
tako piše i dragan ambrozić
daješ istorijski kontekst
svestan si nekakvog "kanona" šta god to bilo
MMG:  volim dragana. ali dragan ih je sve iskvario.
ali, nije samo pera lukovic jedino što može drugačije.
PK:  pa ti imaš tu žicu
da uzmeš nekog i popišaš se na njega
MMG:  verujem da svaki od njih čim ima potrebu da nešto kaže sigurno ima i neki svoj način kako bi to rekao, pa što onda to tako ne uradi. nego se usaglašava
PK:  i o ispadne super duhovito
MMG:  pk, da li mogu da siđem dole da kupim nešto da jedem? ja sam od onih što slabo stoje sa padom šećera?
20minutes delay
PK:  da naravno
tu sam ja
MMG:  the bitch is back! nastavljamo?
PK:  a ha
glede popboksa
tu postoje dve stvari
sajt kao takav nije iznedrio ono što bi nazvao kritičarskim imenima
i momci
pošto su uglavnom momci
stvarno vole taj klasični rok
zepeline i stonese
MMG:  meni tu ništa nije sporno.
ja bih čak voleo da kritičari svoje recenzije započinju sa "meni su led zeppelin izmisli muziku" i da onda pišu o burialu. imaš kontekst, a nakon toga zabavu. kompetentnu ili ne. ali ako je pisac pismen, jer to se jedino traži, tekst će biti dobar
ukus je relativan. talenat za pisanje je nekako očigledniji
to hoću da kažem
PK:  jasno
skretala sam ti pažnju na kolege
iz hrvatske
ali si ti to odbio u startu
ali ta
njihova potlista
jebote
čitala sam dva teksta
o japandroids
koji meni bezveze
ali tekstovi su odlični
pri čemu je taj sajt na fazon bloga, entuzijasti se okupili
MMG:  bio tamo. ali meni su hrvati hronični antitalenti za pisanje. osim ako ne voliš kuracpičkagovonosisaslobodnadalmacijastil
daj link za te hrvate da i drugi mogu da odu da se sami uvere
ali im je, kao i uvek, prezentacija do jaja. ja sam čitao onaj tekst o stereolab koji je bio sken iz sveske gde je tip pisao sve rukom. ili kako već
neću sad da slavim lijepu njihovu
ali ovo nije jedini sajt na koji sam naišla
hoću reći tamo se ljudi očigledno lože na muziku i na pisanje o njoj
ovde ja ne znam za blogove koji prate aktuelnu produkciju
samim tim manje i talenta
MMG:  ne sporim. daj još linkova onda. spreman sam da se pokajem i priznam da sam naišao na zlato. pa čak i u hrvackoj
(valjda će svi shvatiti da je C fora, kao kad oni kažu da smo mi srbijanci)
PK:  to ćemo zlatnim slovima zapisati u kamenu:)
MMG:  šta misliš da će p4k izgurati kao album (ove) godine?
ti više znaš koga oni dobro ocenjuju
MMG:  da li bi za sve one koji neće kliknuti na ovaj link iznad rekla koje se dve reči nalaze (već) u trećem redu recenzije franka oceana? please.
PK:  ha haha
to potvrđuje tvoju teoriju o polnim organima
MMG:  i lučevinama!
znači, nećeš da nagađaš p4k winnera?
PK:  ne upinjem se i razmišljam
dali 9,1
grizzly bearu
evo
pogađam
biće frank
šta je tvoj pik?
MMG:  ovo je prvi grizzly bear koji mi se dopao. ali to je sve manje-više sufjan/iver/arcade zvuk koji su oni već isfurali i utemeljili
PK:  ne neće biti grizzly 100%
nego sam bacila pogled koga dobro ocenjuju
MMG:  a mislim da frankov trijumf zavisi mnogo od toga koliko će se komercijalno zapatiti. a ne vidim da se to dešava. to jednostavno nije album sa hitovima. ili predobrim pesmama. ima par odličnih, istina
PK:  ja sam pravila polugodišnju listu za ppbox
MMG:  meni bi prijatno iznenadilo da swans pobede. to je veliki album
PK:  father john misty mi je prvo mesto
MMG:  to je odličan album
PK:  ali to je previše tradicionalno retro za ove mudonje
al slažem se
frank nema singlove ovde
iako je kao celina album dobar
MMG:  ali, evo već je how to dress well, na tu foru, bolji album. isto bez singlova
PK:  slušala sam prvi njihov
MMG:  čak očigledniji korak napred
PK:  dobar mi je
ovaj nisam
skinula još
a šta ti misliš o tim tipičnim p4k bendovima
dirty projectors?
recimo
MMG:  dirty projectors. baš volim ovaj novi album. onaj bitte orca ništa ne kapiram i dosta mi je neslušljiv i nepodnošljiv
PK:  i meni je ovaj bolji
ali slušala sam ih intenzivno pošto sam mislila da pišem o tome
pošto ništa nisam napisala
valjda to govori
koliko me to suštinski ne radi
MMG:  čekaj pa što to onda nisi stavila u prvi red recenzije- nisam slušala, jer me ne radi. nemam pojma ko su šta su, ali ovaj novi mi se dopada, evo i zašto
PK:  pa jedna stvar u kojoj se razlikujemo
meni pisanje ne ide baš lako
to je očigledno u našim "outputima"
a druga stvar
MMG:  a što onda pišeš?!
PK:  lenjost, vreme se izvuče i slični izgovori
MMG:  osim toga, ovo nema veze sa pisanjem, već sa preslušavanjem nečega što te ne zanima = gubljenje vremena
PK:  pa kod DP se tako postavilo
skapirala sam da ih slušam jer mi je predloženo da pišem o tome
i da ja mogu nešto da nažvrljam
middle of the road fazon
ali da to nema smisla
MMG:  ja nisam rekao da otaljaš. meni bi u celoj priči bile najzanimljivije tvoje muke usled preslušavanja ovih starijih albuma, "da se uputiš"...
ja nikada ne otaljavam. ništa.
PK:  pa nisam ni ja htela
MMG:  ima u nekom filmu ili seriji izjava koja kaže- kad govoriš istinu, onda nemaš šta da pamtiš
to je moj moto.
ne znam zašto sam to sad rekao
PK:  dobar je
nego da se vratimo na ovaj plebiscit
radiohead?
kako oni stoje kod tebe
MMG:  samo mi je nekoliko puta pošlo za rukom da preslušam ok computer u celini.
PK:  nači nisi fan?
MMG:  ja daleko više volim amnesiac i to mi je uz the bends njihov najbolji album
mislim i da je in rainbows odličan album
PK:  o da
MMG:  nači nisam fan da bi se tukao zbog njih. polio nekog pićem, možda. ali štap i bratanica ne
PK:  meni je on u top 3 prethodne decenije
a ok, computer nisam slušala uopšte u prethodnih 10 godina
i kao dođe mi da ih poslušam sad pre par nedelja
valjda zato što me ovo vreme na neki način podseća na kraj devedesetih
ladno izgubila disk, kutija je tu
na youtubeu ima ceo album, pa sam ga slušala tako
MMG:  meni je tako neko ukrao disk low - I could live in hope matermujebemidaljesvakidan!
posle sam naravno kupio drugi
ima nečeg simboličnog u slušanju ok computera na youtubeu, a?
PK:  a ha
on dolazi sa aurom velikog albuma
a mene te stvari odbijaju
aure
iako mnogi "veliki albumi" su i meni veoma dragi i značajni
MMG:  nevezano, sad gledam panda deran na 41. mestu. možda ga i ne slušaju toliko, al' opet!...
ja imam privatne velike albume
a za neke javne bih priznao da jesu veliki
PK:  nemoj samo reći da je panda među njima
MMG:  nažalost, ništa od stonesa
PK:  a od bitlsa?
MMG:  ne, ne. animal collective kolektiv ja nisam skapirao. naročito ovaj koji se toliko dopao masama
PK:  slušala sam ih u barsi uživo
MMG:  volim tomorrow never knows. ali mnogo više rane beatlese. iskida me ta jednostavnost
ja ih slušao u skc-u
PK:  raja se razbežala kao da je nešto zasmrdelo
MMG:  pričamo o beatlesima, jel da?
PK:  naravno:)
šta voliš od te matore muzike?
jednom sam uhvatila emisiju omiljenih dylanovih pesama
to je bilo davno
MMG:  čiju emisiju?
PK:  tvoju
MMG:  moja emisija koja se bavila omiljenim dylanovim pesmama?! zar je moguće da bih tako nešto uradio i zaboravio na to? čanakezija?
ne poričem, ali stvarno se ne sećam
PK:  2003
bila "one more cup of coffee"
toga se sećam
ili su bile obrade dylanovih pesama
nemoguće da sam sve to ishalucinirala
MMG:  to već zvuči verovatnije... možda neko od čitača ovog bloga zna o čemu se radi, pa nek šane koju
ali one more cup of coffee mi jeste jedna od najboljih dylanovih
PK:  moguće da je to
a da sam ovo najbolje dylanove iskonstruisala, pošto u glavi često pravim tu listu
MMG:  ti voliš te matorane?
can relate?
PK:  neke da
dylana, cohena
nekad više volim beatlese, nekad stonese
clash
MMG:  više volim cohena od dylana
PK:  neil young
ali recimo ne volim
led zepellin
pink floyd
MMG:  clash me mimoišao
led zeppelin volim
pink floyd ne poznajem. iskreno
PK:  kapiram da je hendrix bitan, ali ne mogu ja to da slušam
MMG:  neil younga volim
volim tim buckleya, silver apples, velvete, smile sessions, otisa reddinga, dusty, lee hazlewooda... fuck! volim i ja dosta matorana
PK:  imam faze da slušam stariju muziku, jer zbog ove hiperprodukcije osećam kako kaskam
isto
mislim na tvoj izbor
MMG:  nikad nemam faze. kod mene je non-stop šizofrenija žanrova i epoha
ne umem drugačije
i uvek žalim što ne slušam više old skool hip hopa
timeless music
PK:  imam mlađeg brata
on je zadužen za hip-hop u našoj familiji
tako da do mene stignu samo stvari
za koje on misli da bi mogla da ih svarim
i tako on kaže
nema dobrog hip-hopa u poslednje vreme
MMG:  ima itekako
PK:  i onda ja ni ne tražim
daj nešto
meni je killer mike super
MMG:  antwon, dominic lord, beautiful lou, freddie gibbs, danny brown, homeboy sandman, a$ap mob, haleek maul, aesop rock, flatbush zombies, jeremiah jae, kreayshawn, lil b, pa čak i poslednji plan b
dosta tih su ti free mixtapeovi, samo gugluj
PK:  sem aesopa
koga sam takođe slušala
ovo ništa čula
i kreayshawn
ona mi nije legla
kad je bio ovaj jeff chang u beogradu
što je pisao tu knjigu o hip-hopu
bila tribina u dob
došlo dosta klinaca
jedan ga pita
"mislite da će hip-hop umreti, kao što je umro rnr? ja mislim da hoće"
MMG:  ja volim zombije
ćemo dosta? treba ovo neko i da čita
sledeći put ti započinješ
PK:  ja sam ljubitelj tih ili-ili varjanti
brzi odgovori
slobodne asocijacije
MMG:  inače, zvali su me iz grazie malo pre. hoće da prenesu deo našeg prenemaganja
PK:  da da
i jel pristaješ na baraž blic pitanja
vezano za people's list
MMG:  što ne bih pristao?
PK:  e
pj harvey "stories from the city.." ili "is this desire" koja fali sa njihove liste
MMG:  meni je is this desire najbolji album pj harvey i jedan od verovatno top 10 albuma u životu
PK:  i meni takođe
zatim
kanye ili jay-z?
MMG:  huh
jay, ipak
PK:  mislim da se slažem
iako ne mogu da slušam njegove albume
od početka do kraja
što kod kanyea mogu
sufjan ili bon iver?
MMG:  sufjan. nisam ti ja impresioniran iverom, sem sa calgary, za koju mislim da mi je bila singl godine prošle godine
PK:  white stripes ili arcade fire?
dok ti misliš
MMG:  white stripes su veliki bend. arcade fire ne. čak ni srednji
PK:  ja planiram da idem da slušam ivera krajem oktobra
čak u cirih
interpol ili national?
MMG:  kad letiš sa ngo-om
interpol 4ever
PK:  da, ja i plejada gradovih zvezda u istom avionu
MMG:  daj i ti odgovore na svoja pitanja
PK:  isto interpol
nekako sam propustila white stripes kad su se dešavali
dok A. Fire nisam
ali se slažem sa tobom
posle dva mlaka koncerta
benda koji je navodno
NAJVEĆI rock bend sada
slažem se sa klincima da je rock mrtav, ako ga Arcade sviraju
strokes ili arctic monkeys?
MMG:  I'm a new york girl
PK:  e da
komentar na
visoku poziciju
neutral milk hotel
taj album svuda je visoko
MMG:  i mislim da su a. monkeys jedna od većih prevara poslednje decenije
ne da su loši. nego nisu toooliko dobri
PK:  imam ga, ali sam ga jako malo slušala
MMG:  neutral milk hotel i dalje pokušavam da shvatim. naročito taj album
PK:  meni je najveća prevara pete doherty i prateće pojave
ali to nekako dolazi iz britanskog šinjela
MMG:  ista noša
nego, vratili se deacon blue na scenu i to sa album koji se zove hipsters. ahahahahaha
PK:  to što nema belle and sebastian (ne računamo 196. mesto) - zasluženo ili katastrofa?
pri čemu je nisam fan
ali drugi album mi je ok
MMG:  a 31.?
PK:  da da vidi stvarno
stavila sam onu find funkciju
odvede me odmah na 196.
MMG:  previous next
PK:  da li na ovoj listi fali
antony and the johnsons?
po meni da
ali beli američki muškarci nisu plačipičke
MMG:  vidi, stvarno ga nema!
fali. ali možda ne u prvih 100
PK:  meni fali
mislim da zaslužuje u prvih 50
MMG:  kraj?
PK:  a ha
ako ovo ne bude čitanije i šerovanije
od drame maje pelević
onda ne znam stvarno...
MMG:  da ostavim taj komentar?
PK:  naravno

8 comments:

  1. Suzana demonstrirala novu zadnjicu. Koleginice oduševljene!26 September, 2012 15:36

    "najveća prevara pete doherty" - manemoj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. e stvarno, za pete dohertyja nemate pojma. a taman sam sam se ponadala da niste kvazi intelektualci.

      Delete
  2. 1-VI STE SUPER!

    2-porcupine tree je radiohead metala, tako mi je neko rekao. slusao sam, i odslusao, sto je vec puno posto mjetal ne varim dobro.

    3-kad bih slusao po jednu pesmu svakog benda koji ste naveli vec bi mi prosla godina. kako si nasao vremena Slobodane da napravis Eli? :)

    4- bitlsi zauvek, sve od njih! A ljudi sto su Walker brothers dobri..

    Milutin I

    ReplyDelete
  3. dakle procitao sam ceo chat kuku

    ReplyDelete
  4. sta fali rolingstounu27 September, 2012 13:12

    Picfork ne obilazim redovno, cak i retko, nemam zivce za jedan broj novih bendova a na kraju krajeva na listi njihovih citalaca Wilco & The Black keys nisu visoko plasirani te onda cemu....:)
    Nego glede Lukovica. Kad je dobar onda je najbolji. Ima taj slobakonjevicevski duh, nije vazno koliko godina ti pise u licnoj karti nego kako se osecas jel? A koliko god da nekad preteruje volim ga do imbecilnosti samo zbog recenzija Kikija i Galije!!!!

    ReplyDelete
  5. verovatno najbolje izdanje ok computer : http://www.retronaut.co/2012/02/radiohead-ok-computer-floppy-disk-1997/

    ReplyDelete
  6. učiteljice, ja znam!05 October, 2012 17:33

    2003. je na evroviziji pobedila sertab erener pesmom everyway that i can.

    tim povodom slobodan je u moći vještica pustio obradu one more cup of coffee koju je ranije upriličila egzotična sertab.

    živi bili i srećan vam peti oktobar!

    ReplyDelete