... or DIE TRYIN!!!
Ne znam kako je do svega ovoga došlo. Ferrell je nepouzdan, ali uglavnom kul. Hart je bio odličan na "rostovanju" Justina Biebera. A reditelj (i scenarista) Etan Cohen postavio je temelje za najbolji deo Men In Black (3) i ispisao prilično zabavni Tropic Thunder.
Get Hard je dno.
I to ne samo zato što se radi o jeftinom, skoro po istoj formuli rađenom, ripofu Trading Places, sa skoro istim profilom zvezda (bivša SNL zvezda + popularni crni komičar), već zato što se radi o materijalu, koji je slično pomenutom filmu, mogao biti efektna kritika društvenih kretanja.
Tamo gde su Harris i Weingrod prozvali surovo licemerje Volstrita i Reaganove "bele" Amerike, Cohen se na sličan način nameračio na percepciju "crnog" Amera iz vizure istog tog, skoro nepromenjog, Volstrit belca. Ali sve se pretvorilo u njanjavo izvinjenje koje je, zapravo, sve te stereotipe samo cementiralo.
Plot obećava. Bogati berzant Farrell igrom (nameštenog) slučaja biva osuđen na deset godina "Sent Kventina". On unajmljuje Harta da ga spremi za surove, i mahom "crne", zatvorske uslove života. Hart mora da improvizuje pošto nikada nije bio u zatvoru.
Farrell se krebeči i trudi, ali ni milimetar više nego sto puta do sada. Hart daje sve od sebe da nadkristakeriše Chris Tuckera u sebi. I fejluje. Svuda se lepo vide postavljene fore, ali možda je to i problem- nema iznenađenja za gledaoce. Kao što ih je u Trading Places bilo. A nema ni likova koji nas šarmiraju svojom neočekivanom dubinom. Kao u Trading Places. A nema ni plota, ni obrta, naročito neočekivanog. Sve, baš kao ređanje izanđalih klišea o Afro-Amerikancima, ide svojim predvidljivim tokom i ironično se završi izlaskom belca iz zatvora.
Nešto što se crncu skoro nikada neće desiti.
SELEKTAH: 1/ 10
Ne znam kako je do svega ovoga došlo. Ferrell je nepouzdan, ali uglavnom kul. Hart je bio odličan na "rostovanju" Justina Biebera. A reditelj (i scenarista) Etan Cohen postavio je temelje za najbolji deo Men In Black (3) i ispisao prilično zabavni Tropic Thunder.
Get Hard je dno.
I to ne samo zato što se radi o jeftinom, skoro po istoj formuli rađenom, ripofu Trading Places, sa skoro istim profilom zvezda (bivša SNL zvezda + popularni crni komičar), već zato što se radi o materijalu, koji je slično pomenutom filmu, mogao biti efektna kritika društvenih kretanja.
Tamo gde su Harris i Weingrod prozvali surovo licemerje Volstrita i Reaganove "bele" Amerike, Cohen se na sličan način nameračio na percepciju "crnog" Amera iz vizure istog tog, skoro nepromenjog, Volstrit belca. Ali sve se pretvorilo u njanjavo izvinjenje koje je, zapravo, sve te stereotipe samo cementiralo.
Plot obećava. Bogati berzant Farrell igrom (nameštenog) slučaja biva osuđen na deset godina "Sent Kventina". On unajmljuje Harta da ga spremi za surove, i mahom "crne", zatvorske uslove života. Hart mora da improvizuje pošto nikada nije bio u zatvoru.
Farrell se krebeči i trudi, ali ni milimetar više nego sto puta do sada. Hart daje sve od sebe da nadkristakeriše Chris Tuckera u sebi. I fejluje. Svuda se lepo vide postavljene fore, ali možda je to i problem- nema iznenađenja za gledaoce. Kao što ih je u Trading Places bilo. A nema ni likova koji nas šarmiraju svojom neočekivanom dubinom. Kao u Trading Places. A nema ni plota, ni obrta, naročito neočekivanog. Sve, baš kao ređanje izanđalih klišea o Afro-Amerikancima, ide svojim predvidljivim tokom i ironično se završi izlaskom belca iz zatvora.
Nešto što se crncu skoro nikada neće desiti.
SELEKTAH: 1/ 10
No comments:
Post a Comment