Od čoveka koji vam sprema novog Spidermana
Jon Watts režirao je horor Clown koji nisam gledao. Možda i bih da nisam gledao Cop Car. Kakva je crna magija dovela do toga da se on nađe u izboru za novog reditelja Spiderman franšize i da potom u tom izboru pobedi, nije mi poznato. Ali kako Spidermana i inače mrzim biće mi zanimljivo da gledam kako će ponovo da najebe.
Cop Car je mali film koji nije uspeo čak ni to da bude. Pisanja u kojima ga zbog, pretpostavljam, nešto malo crnog humora raspoređenog po teksasolikoj Americi porede sa Blood Simple i Blue Ruin ne ukazuju samo na to da međ' recenzentima ima ljudi koji nisu ni gledali ta dva filma, nego da ima i teških budaletina.
Cop Car je film koji priča o tome kako su dva dečaka, namerena da pobegnu od kuće, usput našla policijski auto i krenula u džojrajd. Tamo gde Danny Boyleov film prestaje počinje ovaj šatro-Coenovski, jer auto pripada lokalnom šerifu koji je usred ličnog obračuna sa nekim sumnjivim tipovima. A kada kažem "usred" mislim da jednog upravo krišom sahranjuje, a drugi poluživ leži u gepeku. Do kraja filma, šerif pokušava da povrati svoj auto, provlačeći se od nemilih do nedragih situacija natopljenih različito neuspešnim pokušajima Coenovskog humora.
Kevin Bacon igra šerifa. I njegova uloga, sve sa "meklaudovskim" brkovima, je parodija jednog takvog tipa. Stilizacija kojoj je ovaj film možda stremio, ali nije je ostvario ni na jednom drugom nivou. Jer dečaci su u svojoj tinejdžerskog drami, tek povremeno blesavi. Ali kod Coena se odrasli ponašaju kao deca, jer u suprotnom ne bi ni bilo smeha. Kao ni ovde. Preostali junaci su negde između, uglavnom neuspelo postavljeni u odnosu na cilj.
Wattsov film je toliko minijaturan da brine i zbog čega je uopšte snimljen. Jer sem zadržavanja od 17 sati na Horgoškom prelazu, ja ne mogu da zamislim drugu situaciju u kojoj bi imalo smisla da se on pregleda. Na svaki način, ovaj film kaska skoro dve decenije za sličnim filmovima.
SELEKTAH: 1/ 10
Jon Watts režirao je horor Clown koji nisam gledao. Možda i bih da nisam gledao Cop Car. Kakva je crna magija dovela do toga da se on nađe u izboru za novog reditelja Spiderman franšize i da potom u tom izboru pobedi, nije mi poznato. Ali kako Spidermana i inače mrzim biće mi zanimljivo da gledam kako će ponovo da najebe.
Cop Car je mali film koji nije uspeo čak ni to da bude. Pisanja u kojima ga zbog, pretpostavljam, nešto malo crnog humora raspoređenog po teksasolikoj Americi porede sa Blood Simple i Blue Ruin ne ukazuju samo na to da međ' recenzentima ima ljudi koji nisu ni gledali ta dva filma, nego da ima i teških budaletina.
Cop Car je film koji priča o tome kako su dva dečaka, namerena da pobegnu od kuće, usput našla policijski auto i krenula u džojrajd. Tamo gde Danny Boyleov film prestaje počinje ovaj šatro-Coenovski, jer auto pripada lokalnom šerifu koji je usred ličnog obračuna sa nekim sumnjivim tipovima. A kada kažem "usred" mislim da jednog upravo krišom sahranjuje, a drugi poluživ leži u gepeku. Do kraja filma, šerif pokušava da povrati svoj auto, provlačeći se od nemilih do nedragih situacija natopljenih različito neuspešnim pokušajima Coenovskog humora.
Kevin Bacon igra šerifa. I njegova uloga, sve sa "meklaudovskim" brkovima, je parodija jednog takvog tipa. Stilizacija kojoj je ovaj film možda stremio, ali nije je ostvario ni na jednom drugom nivou. Jer dečaci su u svojoj tinejdžerskog drami, tek povremeno blesavi. Ali kod Coena se odrasli ponašaju kao deca, jer u suprotnom ne bi ni bilo smeha. Kao ni ovde. Preostali junaci su negde između, uglavnom neuspelo postavljeni u odnosu na cilj.
Wattsov film je toliko minijaturan da brine i zbog čega je uopšte snimljen. Jer sem zadržavanja od 17 sati na Horgoškom prelazu, ja ne mogu da zamislim drugu situaciju u kojoj bi imalo smisla da se on pregleda. Na svaki način, ovaj film kaska skoro dve decenije za sličnim filmovima.
SELEKTAH: 1/ 10
No comments:
Post a Comment