26 March 2009

DESET STVARI KOJE ME NERVIRAJU (U) 24/7


Pre nego što vas (sve?) iznerviram želeo bih da upozorim onih par dragih prijatelja (i iskrenih kaunter-terorista) da je moja hit lista OPAKO IZSPOJLERISANA (srp. hebaćete mi kevu ako se zaletite!). Ipak, pred vama stojim kao veliki poštovalac lika, a naročito zlodela, Jack-a Bauer-a, spreman i da dam život, ako će to spasiti stotine hiljada nevinih TV gledalaca.

Sledi deset stvari koje me nerviraju u sedmoj sezoni 24.

01 Chloe je dobila konkurenciju u vidu podjednako štreberolike FBI kompjuterašice Janis Gold. And there can only be one Chloe!!!
02 Predsednica je previše tetkasta. Umesto da liči na Sherry Palmer. Ili da bar bude šenuta kao Martha Logan.
03 Negativci su crni. Ali ne u duši, kao Nina Myers.
04 Lepo je što su vratili Tony-ja. Ali ništa ne može vratiti George-a Mason-a.
05 U avionskoj nesreći koju su organizovali teroristi sudarili su se jedan putnički avion i jedan manji avion. Umesto da se sudare dva putnička aviona. Sa još tri putnička aviona...



06 FBI agentica Renee Walker liči na Bree ’Desperate Housewife’ Hodge. S.C.A.R.Y.
07 Nema (više) CTU-a!
08 Chloe ima dete. A mi ne želimo da delimo napućene obraze!
09 Do 13. epizode Jack Bauer nije ubio nikoga od svoje rodbine.
10 Tony Almeida izgovara sledeću rečenicu: Jack, you may save one man, but what about thousands of men that can die in biological attack! A jasno je kao dan da tako nešto može da izgovori samo Jack.

BONUS
11 Bill Buchanan RIP.

No comments:

Post a Comment