02 December 2011

NOVE SERIJE

I Hate My Teenage Daughter




Pre neki dan sam na Popboksu pročitao sledeći komentar na tekst o novim ("serioznim") serijama na američkoj televiziji:


Eto, sa takvim ljudima (a među ostalim komentatorima je bilo i težih slučajeva) mi delimo ovaj pretkosovski ciklus.

Serije su knjige Internet čoveka. Koliko god ja mnogo voleo da čitam knjige i koliko god ih ja malo čitao, serije (jako puno njih) su toliko dobre! Hebiga sad, što će neki čobani kulturu doveka poimati na način devetnaestovekovne Evrope nije moj problem. Bog je mrtav. A bogami i Niče.

Sve to, naravno, nema veze sa novim FOX-ovim sitkomom o dve razvedene majke koje pokušavaju da se izbore sa svojim ćerkama u zenitu puberteta. Seriju su zajednički kreirale veteranka Sherry Bilsing (scenaristkinja Friends, Joey, The New Adventures Of Old Christine) i njena koleginica, isto takođe scenaristkinja Christine, Ellen Kreamer.

S obzirom na to da sam uglavnom čitao da će ovo biti jedna od najgorih novih serija ove jeseni, kojoj svi mahom i žele sve najgore, moram da priznam da i nije bilo toliko rđavo. A svakako je ostavljeno dosta prostora da bude još bolje.

Jedna mama (Jaime Pressly) je premalo sarkastično dočarala da je dete odraslo u Džizus komuni koje sada oseća stanovitu nesigurnost u vaspitavanju svog deteta, naročito nakon razvoda od muža "rokera". Za razliku od nje, Kattie Fineran kao druga mama je briljirala kao nešto retardiranija verzija božanstvene (uvek treba napominjati!) Jennifer Saunders iz Absolutely Fabulous. Kattien lik nema tu pošast narcisizma kao momenat stalnog saplitanja, već čistu, neiskvarenu glupost.

Naravno, ćerke su za sada bezizražajni retardi koje ukoliko uskoro ne dobiju ikakve (recimo- zabavne) distinktivne karakteristike ima da vuku ovu seriju ka neminovnom i preranom kraju.

Za jedan šou koji je odlučio da se tako provokativno zove pokazana muda su presitna. A i generacijski jaz koji je karta na koju se može napraviti sto epizoda je jedva dotaknuta. Plus, bivši muževi su benigni i dosadni.

Sad više ni sam ne znam da li mi se dopalo.

Ali ću baciti još koji pogled.

No comments:

Post a Comment