21 September 2013

EMMYS 2013 (kladionica)

wickEd_girl i MMG sedaju na mesto dva džangrizava Mapetovca (RIP) i daju sebi za pravo da se bave unutrašnjim TV pitanjima jedne suverene države


MMG intro: maybe it’s me, ali imam utisak da se na ovim Emmy nagradama i Golden Globe nagradama uvek vrte jedne te iste serije, i ako pogledate šta se meni dopalo u sezoni 2012/2013 videćete da tih naslova ovde nema puno. Ali, kad wickEd_girl zove, mora da se odazove.
wickEd: jebiga, Akademija  (čiji članovi glasaju) je faktički ulta-konzervativna (a brate, KOJA REALNO NIJE?!), pogotovo u pitanjima komedije i komičkog. Modern Family je za njih vrhunac subverzivnosti (“ima gej par!”)
NAPOMENA: Izbacili smo iz nabrajanja kategorije u kojima su pobeđeni već obznanjeni.

OUTSTANDING DRAMA
"Breaking Bad"
"Downton Abbey"
"Game of Thrones"
"Homeland"
"House of Cards"
"Mad Men"
MMG: Ako razmišljamo samo o poslednjoj emitovanoj sezoni koja ulazi u kvalifikacije, onda su mi samo Mad Men i Homeland ispunili očekivanja. i mislim da će Homeland pobediti.
wickEd: Iako mi je prijala 24ifikacija Homeland, mislim da druga sezona nije zaslužila Emmy, ako se poredi sa prvom. Mad Men je zaslužila za 5. Sezonu, ali moj tip je BB koji je trenutno u Heisenberg modu – ove godine pobeđuje makar jednako sigurno koliko je čist Waltov meth. Sledeće 100%.

OUTSTANDING ACTRESS IN A DRAMA
Connie Britton, "Nashville"
Claire Danes, "Homeland"
Michelle Dockery, "Downton Abbey"
Vera Farmiga, "Bates Motel"
Elisabeth Moss, "Mad Men"
Kerry Washington, "Scandal"
Robin Wright, "House of Cards"
MMG: Scandal ne gledam. Claire Danes me plaši. Elisabeth Moss je, valjda, ovo već jednom zaslužila da pobedi. Navijao bih za Veru Farmigu. Mada, sad nešto razmišljam- ne mogu ni da se setim da li mi je neka glumica privukla pažnju svojom ulogom. Mother of Dragons jeste, ali ne talentom. Pretpostavljam da pobeđuju ili Clare Danes ili Kerry Washington.
wickEd: Kerry jeste zaslužila, ali isto mogu da kažem i za Robin Wright. Ne bi me iznenadila pobeda bilo koje od nominovanih, moj tip je ipak Wright, mada navijam za Moss.     

OUTSTANDING SUPPORTING ACTOR IN A DRAMA
Bobby Cannavale, "Boardwalk Empire"
Jonathan Banks, "Breaking Bad"
Aaron Paul, "Breaking Bad"
Jim Carter, "Downton Abbey"
Peter Dinklage, "Game Of Thrones"
Mandy Patinkin, "Homeland"
MMG: Morao sam da guglujem većinu ovih imena da vidim o kom liku se radi (note to fuckin Emmy’s: upišite kog lika igra u seriji pored imena serije!!!). Ovde se stvarno radi o top njuškama i mislim da će bilo ko da pobedi to biti nagrada za glumu. Bobby Cannavale, što se mene tiče, jeste moj favorit i mislim da će on pobediti.
wickEd: Ovde bez ograda tipujem na i navijam za Paula.

OUTSTANDING ACTOR IN A COMEDY
Alec Baldwin, "30 Rock"
Jason Bateman, "Arrested Development"
Louis CK, "Louie"
Don Cheadle, "House of Lies"
Matt LeBlanc, "Episodes"
Jim Parsons, "The Big Bang Theory"
MMG: Fuck you, Jason Bateman! House Of Lies ne gledam, između ostalog, zbog Don Cheadlea, Jim Parsons je već dobio svoje, baš kao i Baldwin. Matt Le Blanc je moj izbor, jer Tupko zaslužuje bolje. Pobediće verovatno Louis C.K.
wickEd: mislim da će po inerciji pobediti Parsons, iako C.K. vise nego zaslužuje.


OUTSTANDING SUPPORTING ACTRESS IN A COMEDY
Mayim Bialik, "The Big Bang Theory"
Jane Lynch, "Glee"
Sofia Vergara, "Modern Family"
Julie Bowen, "Modern Family"
Merritt Wever, "Nurse Jackie"
Jane Krakowsi, "30 Rock"
Anna Chlumsky, "Veep"
MMG: Evo kategorije za koju me realno zabole. Ono “supporting” je vrlo slobodno interpretirano, rekao bih. Mislim da su sve stare kandidatkinje verovatno već dobile nagradu, a sve nove je (još uvek) ne zaslužuju. Nadam se da će Emmykademija odustati od nagrade u ovoj kategoriji.
wickEd: i za ovo mislim da će biti po inerciji za jednu od dve nominovane iz MF (51% Bowen, 49% Vergara). Btw, supporting je uvek labavo interpretirano, i zavisi od procene/slobodne želje/kalkulacije glumaca… ne zaboravi da se svih šest Friends uvek prijavljivalo za supporting. Obično se glumci namerno podele da ne bi bili jedni drugima konkurencija (tipa Cranston+Paul).

OUTSTANDING MINISERIES OR MOVIE
"American Horror Story: Asylum"
"Behind The Candelabra"
"The Bible"
"Phil Spector"
"Political Animals"
"Top Of The Lake"
MMG: Ne vidim kako je American Horror Story mini-serija. To možda jeste malo čudniji koncept, ali nema ničega mini tj “jednom i više nikada” u njenom slučaju. A i Political Animals je ispala mini-serija samo zato što je bila šit, pa niko nije hteo da joj da drugu sezonu. S druge strane, Phil i Candelabra jesu emitovani na HBO kao TV film, ali je Candelabra imao i ograničenu bioskopsku distribuciju van Amerike. The Bible nisam gledao, jer ne volim propagandne uratke. A Top Of The Lake mi je ogavna . Mislim da će gej lobi slaviti.
wickEd: moj tip je takođe Behind the Candelabra.

OUTSTANDING VARIETY SERIES
"The Colbert Report"
"The Daily Show With Jon Stewart"
"Jimmy Kimmel Live"
"Late Night With Jimmy Fallon"
"Real Time With Bill Maher"
"Saturday Night Live"
MMG: Bill Maher. Jebe mi se za ostale. Jedino je on u stanju da stalno zove u emisiju Rulu Jebreali da bi i on i ja mogli da je besramno muvamo dok emisija traje. A često se smejem uvek istim forama na uvek iste teme. Za ostale emisije u ovoj kategoriji me zabole.
wickEd: nemam sumnje da će ovo biti 11. Emmy za Stuarta. Lično nisam invested zato što su sva trojica (odnosno sva petorica, ali ako govorimo o striktno politički nastrojenim shows) prokleti zaslepljeni levičari, ali je Stuart, i dalje, najbolje napisan.  

OUTSTANDING WRITING FOR A COMEDY SERIES
David Crane and Jeffrey Klarik, "Episodes"
Louis C.K. and Pamela Adlon, "Louie"
Greg Daniels, "The Office"
Jack Burditt and Robert Carlock, "30 Rock"
Tina Fey and Tracey Wigfield, "30 Rock"
MMG: The Office nisam gledao. Čeka neki produženi godišnji odmor da je izgutam kao Entourage. Uprkos sprdnjama mislim da Louieja nije lako pisati, a još teže režirati da bude smešno. 30 Rock je već dobio šta je zaslužio i mislim da je sad prilika da Episodes, iako sa slabijom drugom sezonom, bude nagrađen, jer, ipak, je to šou malo drugačiji od drugih.
wickEd: Iako zavisi od toga koje epizode je prijavio, mislim da Daniels nema šanse. 30 ROCK je bio manje- više spektakularan (mada sada nisam sigurna da li je 2013 Emmy za šestu ili poslednju sezonu 30R?, moj komentar se odnosi na sedmu). CK će verovatno pobediti.


OUTSTANDING ACTOR IN A DRAMA
Bryan Cranston, "Breaking Bad"
Hugh Bonneville, "Downton Abbey"
Damian Lewis, "Homeland"
Kevin Spacey, "House of Cards"
Jon Hamm, "Mad Men"
Jeff Daniels, "The Newsroom"
wickEd: Hamm be trablo da konačno dobije jedan – možda za dve godine kada Cranston više ne bude u igri, a Mad Men bude u konkurenciji sa poslednjom sezonom (7, part 2). Cranston će pobediti, mada se ne bih iznenadila da Akademija nagradi bljutavu House of Cards makar u ovoj kategoriji, s obzirom da je čitava budalaština apsolutno iznesena na Spaceyjevim ramenima. 
MMG: Ja samo ne bih voleo da Jeff Daniels pobedi. I voleo bih da Hamm pobedi, kad već nije. Lewis možda.

OUTSTANDING SUPPORTING ACTRESS IN A DRAMA
Anna Gunn, "Breaking Bad"
Maggie Smith, "Downton Abbey"
Emilia Clarke, "Game Of Thrones"
Morena Baccarin, "Homeland"
Christina Hendricks, "Mad Men"
Christine Baranski, "The Good Wife"
wickEd: Ouch, ovde bih bila OK da bila koja od ovih dama pobedi. Ako baš moram da izaberem, verovatno jedna od poslednje tri iz kategorije.
MMG: Anna Gunn. Jedino što meni nije jasno kako je ona sporedna uloga. Baš kao i Saul.

OUTSTANDING COMEDY
"30 Rock"
"The Big Bang Theory"
"Girls"
"Louie"
"Modern Family"
"Veep"
wickEd: Najveća želja da ne pobedi MF. Mislim, dosta je bilo. Moja želja: Veep. Tip: Louie.
MMG: Čini mi se da bi Girls opet neočekivano mogle da trijumfuju. Za Veep je još rano, ali što se mene tiče ja bih za njega glasao.

OUTSTANDING ACTRESS IN A COMEDY
Laura Dern, "Enlightened"
Lena Dunham, "Girls"
Edie Falco, "Nurse Jackie"
Tina Fey, "30 Rock"
Julia Louis-Dreyfus, "Veep"
Amy Poehler, "Parks and Recreation"
wickEd: Pfffft, ovde sam rastrzana između Dreyfus i Poehler – obe su fenomenalne, i obe serije su fenomenalne. Navijam za Poehler malo više, s obzirom da je Julia već pobedila nekoliko puta.    
MMG: Ne bih se iznenadio da Laura Dern opet pobedi (ja uredno pišem „opet“ iako nemam pojma da li je već pobeđivala). To bi joj bilo kao izvinjenje što je kanselovana. Ne bih voleo Tinu Fey. Amy, definitivno.


OUTSTANDING SUPPORTING ACTOR IN A COMEDY
Adam Driver, "Girls"
Jesse Tyler Ferguson, "Modern Family"
Ed O'Neill, "Modern Family"
Ty Burrell, "Modern Family"
Bill Hader, "Saturday Night Live"
Tony Hale, "Veep"
wickEd: Opet će biti između MF glumaca. Mislim da će pobediti O’Neill, mada istovremeno želim da Burellu dam sve nagrade ovog sveta, on jedini razlog zašto još uvek gledam MF.
MMG: Ne znam zašto ljudi imaju utisak da Akademija favorizuje Modern Family.

OUTSTANDING REALITY- COMPETITION PROGRAM
"The Amazing Race"
"Dancing with the Stars"
"Project Runway"
"So You Think You Can Dance"
"Top Chef"
"The Voice"
wickEd: moj tip: The Amazing Race. Mada u ovom spisku realno fali Face Off, competitive reality koji apsolutno zaslužuje da makar bude nominovan.
MMG: Želim najgoru moguću smrt svim reality programima.

OUTSTANDING WRITING FOR A DRAMA SERIES
George Mastras, "Breaking Bad"
Thomas Schnauz, "Breaking Bad"
Julian Fellowes, "Downton Abbey"
David Benioff and D.B. Weiss, "Game of Thrones"
Henry Bromell, "Homeland"
wickEd: Hehe, ovo će biti vrlo zanimljivo. Mislim da GoT ima šanse ovde (red wedding epizoda). Najjača epizoda Homeland druge sezone (Q&A). Plus dve fucking mindblowing epizode BB (pljačka voza + Majkov kraj epizode). Ako je Akademija prevazišla glupavi stav da serije sa fantastičnim elementima nisu dovoljno ozbiljne, GoT bi mogao da pobedi. Moj tip je Schnauz za „Say My Name“.  
MMG: Ne mislim da je lako pisati nijednu od ovih serija, deluje mi da su sve u svom domenu odlično napisane i čini mi se da se najviše znoje pisci Breaking Bad, jer njihova publika ne prašta. Zato...

1 comment:

  1. Najbolje iznenađenje: oba comedy supporting, odnosno činjenica da niko iz MF nije pobedio, samo zato što je, uprkos Burellovom talentu, MF precenjena do bola.

    Najveći upset: fucking Jeff Daniels. Koja budalaština.

    Anna Gun - i ovo je takođe bilo, makar za mene, prilično iznenađujuće. Good for her, fuck the Skyler haters :p

    w.

    ReplyDelete