15 November 2013

FUN ADULTS

Moji novi omiljeni bend (i očekivano- bolji od vašeg!)


Bendovi više nemaju svoje vebsajtove, već Fejsbljak stranice. I kako ja tamo da se snađem?! Oldskul sam skoro kao Morrissey. Kada kliknem na "about" otvara mi se spisak imena članova benda kao da sam ja radnica avionske kompanije koja ispred sebe ima boarding listu. Svi ostali podaci služe isključivo tome da zakažate dejt sa njima. Osim linka za tumblr gde imam sve isto što i na Fejsbljuku samo u preglednijem rasporedu.

Srećom muzika je strava.



Srećom muzika je kao Strangelove, bristolski kvintet koji smo moj kum (DAS KUMAŠIN!!!) i ja toliko voleli sredinom devedesetih. A Milan Papan nam je iz Londona donosio sve moguće verzije njihovih singlova na disku i kaseti. Pevanje Dana Jacobsa neodoljivo podseća na goth-vapaj Patricka Duffa, a i muzika je tu negde (u post-turobnosti Echo and The Bunnyman i najmračnijih izdanja Prefab Sprout ili The Associates), samo što su Fun Adults dodali folkotronični kraut Alt-J.

Dobio sam, dakle, dva benda koja volim u jednom.



Fun Adults su iz Lidsa.
Imaju dva singla. Jedan od njih objavljen je za etiketu koja se zove Handsome Dad.
Nemaju bogznašta da kažu u intervjuima.

Srećom muzika je strava.



Lepe, melanholične melodije prebačene preko delikatnog ležaja fine izrade sa desetinom federa različitih perkusionističkih doprinosa. Par poslednjih albuma Roberta Wyatta zvučalo bi ovako ako biste ih usporili za pola brzine.
Trip-pop. Možda.

No comments:

Post a Comment