01 November 2013

ŠTA KRALJEVI SLUŠAJU

... to bi svaki puk na gozbu stavio

NOVA RUBRIKA! superekstrakul* tviteraš (tviter je, dakle, must!) predlaže deset trekova/ singlova/ albuma/ butlega/ ručnih radova koji ga rade ovih dana. mi, ostali, slušamo pažljivo.

počasti da otvori serijal ljubazno se odazvala donatella bursace. uskoro ćete i vi doći na red.



monoloc - try



sonny fodera, wally callerio, mikey v - tell me



andreya triana ft breach - everything you never had



frau casio - mlada

x-coast - XTC II

danny brown - dip

jimmy edgar - strike

Claude Vonstroke - Lay it down Re-Smoked


Strife - Witness a Rebirth (ni ja ne znam kako)



 Ti - generalno sve šta postoji na internetu



*moj izbor epiteta, moji kriterijumi. možda i nije trebalo da napominjem

No comments:

Post a Comment