Jeste, svi smo očekivali masterpis...
Možda o rimejku Evil Dead možemo dovoljno suditi na osnovu glavne premise- petoro drugara dolazi u šumu sa vrlo konkretnim ciljem- jednom od njih potrebna je "intervencija" tj da se skine sa gudre, da iz sebe istera tog "modernog đavola" koji mu je okupirao dušu. A kako tokom tog procesa u njegovo krhko i slabo telo uđe demon, stvar prerasta u egzorcizam, ali analogija je jasna. Ona, možda, doprinosi verovatnosti i logičnosti dolaska u kolibu (nešto čime se horori 80-tih nikada nisu bavili), ali u nastavku filma ni na koji način ne biva ozbiljnije tretirana. Čak ni toliko da opravda svoju blesavu postavku i eventualnu metaforu.
Ono što dobijamo u verziji Fedea Alvarezea čuvenog Sam Raimijevog klasika jeste ono što uglavnom dobijamo od rimejkova kultnih horora: spotovsku režiju, akcenat na "gore" scenama, konfeti likove, više prostora za nelogičnosti i nerviranje gledalaca i manekenski kast sa obaveznim "nerdolikim" tupanom. Alvarez je ovde pokušao da uvuče i nešto melodrame kroz priču koja opravdava zašto je glavna junakinja počela da se drogira (muke hendlovanja majčine bolesti), kao i zašto njen brat nastupa kao mini-heroj filma u pokušaju da se iskupi što se nije našao svojoj sestri kada je najviše trebalo. Međutim, ovaj potencijalno zanimljivi aspekt suštinskog redefinisanja odnosa između junaka samo je usputno propraćen i još je više ukazao na to koliko su svi ostali junaci statisti koji čekaju da ih zaposedne demon.
Mi koji volimo Suburgatory od sada ćemo sa malo više zebnje pratiti avanture Tesse Altman s obzirom da je Jane Levy dala sve od sebe da pokaže kako se Linda Blair zaista osećala tokom snimanja Exorcista.
SELEKTAH: 3minus/ 10
Možda o rimejku Evil Dead možemo dovoljno suditi na osnovu glavne premise- petoro drugara dolazi u šumu sa vrlo konkretnim ciljem- jednom od njih potrebna je "intervencija" tj da se skine sa gudre, da iz sebe istera tog "modernog đavola" koji mu je okupirao dušu. A kako tokom tog procesa u njegovo krhko i slabo telo uđe demon, stvar prerasta u egzorcizam, ali analogija je jasna. Ona, možda, doprinosi verovatnosti i logičnosti dolaska u kolibu (nešto čime se horori 80-tih nikada nisu bavili), ali u nastavku filma ni na koji način ne biva ozbiljnije tretirana. Čak ni toliko da opravda svoju blesavu postavku i eventualnu metaforu.
Ono što dobijamo u verziji Fedea Alvarezea čuvenog Sam Raimijevog klasika jeste ono što uglavnom dobijamo od rimejkova kultnih horora: spotovsku režiju, akcenat na "gore" scenama, konfeti likove, više prostora za nelogičnosti i nerviranje gledalaca i manekenski kast sa obaveznim "nerdolikim" tupanom. Alvarez je ovde pokušao da uvuče i nešto melodrame kroz priču koja opravdava zašto je glavna junakinja počela da se drogira (muke hendlovanja majčine bolesti), kao i zašto njen brat nastupa kao mini-heroj filma u pokušaju da se iskupi što se nije našao svojoj sestri kada je najviše trebalo. Međutim, ovaj potencijalno zanimljivi aspekt suštinskog redefinisanja odnosa između junaka samo je usputno propraćen i još je više ukazao na to koliko su svi ostali junaci statisti koji čekaju da ih zaposedne demon.
Mi koji volimo Suburgatory od sada ćemo sa malo više zebnje pratiti avanture Tesse Altman s obzirom da je Jane Levy dala sve od sebe da pokaže kako se Linda Blair zaista osećala tokom snimanja Exorcista.
SELEKTAH: 3minus/ 10
No comments:
Post a Comment