20 January 2014

ŠTA SLUŠAJU KRALJEVI

... to bi svako zastao da oslušne

NOVA RUBRIKA! Superekstrakul tviteraš (tviter je, dakle, must!) predlaže deset trekova/ singlova/ albuma/ butlega/ ručnih radova koji ga rade ovih dana. Mi, ostali, slušamo pažljivo.

Pozivu od sredine decembra da nastavi serijal ljubazno se odazvao Kristal Met Dejmon.


Evo šta on sam kaže:
"Znam da sam obećao, pre sto godina, ali ovo lažem sebe lažem vas da ovo slušam jer je dovoljno rokerski da ide na internet ispod mog imena.
Nisam neko ko se toliko prži na muziku, više je smatram kao nešto što postoji radi toga da bi nam bilo zabavnije nego bez nje.
Možda je to zato što nisam u stanju da je stvorim.
Da je reprodukujem da, ali da je kreiram nisam u stanju, bar nisam bio u stanju do sada.
Znam šta mi se dopada, znam šta mi se ne dopada.
Volim svoju muziku kao što volim svoje serije i filmove, prolazne i da se menjaju svake godine. Da uvek bude nešto novo, potpuno drugačije na šta ću da se ložim narednih pet dana.

Uskoro ćete i vi doći na red.

THE ORWELLS - Dirty Sheets



DEATH CAB FOR CUTIE - The New Year


THE MILK - Broke Up The Family


 BILLY BOY ON POISON - Happy Valentine's Day


 RILO KILEY - The Moneymaker


BIFFY CLYRO - Who's Got a Match


MURDER BY DEATH - I'm Comin' Home


 MINUS THE BEAR - The Game Needed Me


 COLD WAR KIDS - Hang Me Up To Dry


KINGS OF LEON - Charmer


2 comments:

  1. I expected more from him.

    - Too old, too cold and soft as snow, but warm inside

    ReplyDelete
  2. p. s. nadam se da nije istina ono što sam kasno video da je kerovođa tvitnuo, i da te slušamo još.

    ReplyDelete