25 December 2014

THE WAY HE LOOKS

Zašto je bolje da neviđeno ostane neodgledano


Glavni junak može da bude tinejdžer.
Glavni junak može da bude slep.
Glavni junak može da bude homoseksualac.
Glavni junak može da bude slepi tinejdžer homoseksualac.
Ali, ako je film samo o tome ja ću tokom celog njegovog trajanja dovikivati ekranu stvari sumnjive korektnosti.

Er slepi uvek idu na "blind date"?

Jedini način da ovaj film bude zabavan jeste da ovaj slepi gej u nekom trenutku postane zombi.

Ovaj slepi gej izgleda kao sin Danny-ja Hustona.

Na koju foru ovaj slepi dok kuca na svojoj pisaćoj mašini za slepe ne smeta drugovima u odelenju? (Inkluzija je nepraktičan bulšit)

Belle And Sebastian slušaju samo gejevi. (Žozefina)
Sem jednog Poljaka koji je spavao kod mene pre skoro 15 godina, svi ostali muškarci koje znam, a da vole B&S su strejt. (Slobodan)

Da li su zombiji koji su postali od slepih ljudi sposobniji od drugih zombija?

Jedini način da ovaj film bude zabavniji bio bi da režiju preuzme Woody Allen i da počnu da pričaju o Bergmanu.

Ja nikada ne bih pustio da me slepa osoba vozi na bajsu. Zar nije lakše da ja vozim?

The Way He Looks je omladinski film o slepom gej momku Leu koji se zaljubi u novog dečaka u svom odeljenju, Gabriela. Dok se to ne desi (a mi ne pomremo od dosade i najopštijih najbenignijih hebote-skoro-Disney momenata svakog hebenog tinejdžerskog filma) Leova drugarica Gia shvati da je džabe šetala sa njim sve ove godine. Ako je namera autora bila da pokaže kako nema apsolutno nikakve razlike u nastajanju i prikazivanju gej veze dva tinejdžera od kojih je jedan slep i veze bilo kojih dvoje strejt tinejdžera na ovom svetu, on je apsolutno uspeo u tome.

A ima i momenat u kome gej Gabriel (pokušava da) đuska uz muziku Belle And Sebastian za koji i dalje držim da ga je najbolje odgledati žmurećki.

Er idu slepi ljudi u muzeje?

SELEKTAH: 1/ 10

No comments:

Post a Comment