24 August 2016

PRODAJEM BAJS!

Jer sam kupio novi i lepši.


Ovo je moj stari bajs. Ima 10 godina. Ali nije vožen toliko koliko godine impliciraju. Prošle godine samo četiri puta, ove samo jednom. Jer žena, deca, kola...

Poslao sam fotke koje pokazujem i vama i pitao @stonexman (kao jedinog čoveka u neposrednoj blizini koji vozi i razume se u bajseve) za koliko da ga prodam i on mi je rekao  "Vidi, dobar je ovo bajs, šteta što je toliko star", kao i da maksimalno tražim 240EUR i da ga ne dam ispod 180EUR.

Ja sam nešto odlučio da hoću da ga prodam za 220EUR. Nema cenkanja. Ako ga ne prodam, kao što sam rekao @stonexman, pokloniću ga nekom rođaku.

Ako ste zainteresovani (i želite da vam šibnem HD verzije ovih fotki) javite se na: mislitemojomglavom@gmail.com

(za ostale fotke kliknite na read more)












No comments:

Post a Comment