Warnerov bijedni pokušaj bijednih Avangers
Nemam nikakvu želju da pogledate ovaj film. Stoga vas neću štedeti na spojlerima i pobrojanju svih mogućih odgovarajućih momenata od gledanja ovog filma.
Ali, prvo da vratim caru carevo. Tvitovao sam još davnih dana da mene u ovom filmu jedino zanima da li će Ben Affleck biti dobar Bruce Wayne (za Batmana me boli kita) i moram da priznam da je Affleck dao sve što je (kako saznajem kasnije) Zack Snyder od njega tražio- jednog matorog, duhovno bankrotiranog, iscrpljenog bogataša kome je pun kurac svega. Ne znam da li je Snyder prilikom kastinga računao sa raspadom u Affleckovom privatnom životu, ali pred prizorom kontinuinrano neobrijanog Wayne teško je ne poverovati da mu je Affleck dao sve što u tom trenutku može. Iako scene privatnog Batmanovog života i nisu nešto, čak nema ni ljubavnog interesa i Wayne filmom mahom hodi kao Bondov imitator, Affleck je uspeo da izparira obilato lošom vremenu koje se provlači kroz ceo film i praktično jedini nametne gutanje nekakve gorke pilule kada je svet superheroja u pitanju.
Što se samog filma tiče, moram da priznam da sam drešinu očekivao već kad sam video da nešto što liči i treba da bude najveći letnji blokbaster pred nas izlazi na samom početku proleća. Iako inicijalne cifre sa boksofisa lome neke rekorde, bojim se da su ovde svi upleteni bili poprilično sigurni da imaju govno u rukama i da moraju što pre da ga se ratosiljaju, i da je za to najbolja prilika "kad niko ne gleda".
Sam Batman V Superman je, kao što rekoh, DC-ijev/ Warnerov začetak nečega što bi trebalo da bude njihova lukrativna franšiza koja će parirati Marvelovim Avangers, dakle, svi heroji na jednom mestu, makljaža za 200 miliona dolara i ozbiljno računanje sa kineskim boksofisom (broj crnih glumaca u ovom filmu: 1).
Međutim, Batman V Superman nije ono što piše na kutiji govana. Jer, ako zanemarimo pola sata relativno imbecilnog medijskog pujdanja Batmana na Supermana, u filmu ima tek desetak minuta njihovog aktivnog sukoba, nakon čega se drugari mire brže nego što vama treba da pustite vodu u klonji. Batman V Superman je zapravo Batman & Superman & Wonder Woman (koja se, uprkos naporima scenarista da pripreme njen dolazak, pojavljuje pravno niotkuda i rešava stvar) V Neko hulkoliko-frankenštajnoliko-thingoliko-golumoliko stvorenje koje je zapravo kreacija Lexa Luthora.
Na kraju Superman umre.
Tj to vam je spojler u onoj meri u kojoj ste vi retardirani da poverujete u tako nešto.
Svoj film Snyder započinje Supermanovim šibanjem sa nekim vanzemaljskim bubašvaba-brodom kojom prilikom i on i brod ozbiljno demoliraju Gotam. Neke scene i bukvalno izgledaju kao najrepriziraniji snimci Najn/Ilevena i tu počinje deo koji me zbunjuje. Da li je Superman personifikacija islamskog/ religioznog/ "nepobedivog" zuluma, sa ozbiljnim aluzijama na sve paktove Amerike sa islamskim državama koje su joj se kasnije obile o glavu ili je Superman personifikacija (što je verovatnije, ok...) američke odbrane od pobrojanog, koja u isto vreme i brani i leši domovinu. Kako god, iz tog, "objektiviziranog" prizora štete od Supermana, u kome stradaju i neki radnici Waynove korporacije, rađa se seme netrpeljivosti i mržnje prema njemu.
U nastavku vidimo kako Lex Luthor, koji u verziji Jesseja Eisenberga izgleda kao prvotimac Silkonske doline, truje Waynea protiv Supermana i to mu polazi za rukom kao da nije dvostruko mlađi od njih dvojice i bez vidljivog razloga zašto bi to radio (sem što mu je Superman arhi-neprijatelj).
Dakle, imamo relativno solidnu, trileroznu ekspoziciju, za ovu vrstu očekivanog sranja, po kojoj se, da ne zaboravim, Wonder Woman muva, ali bukvalno na isti način kao Bondove cice. Čim to prođe, počinje prvo, pa drugo šibanje Batmana i Supermana, pa dolazi onaj golum, pa WW, pa atomska bomba... manje-više sve je CGI karate sa rušenjem zgrada, eksplozijama... i to traje i traje i traje i traje.
Onda srećom, kao da nismo u sci-fi filmu, Superman pronađe kriptonitno koplje kojim probode goluma, ali tom prilikom i sam umre.
Nakon toga opraštamo se od njega u jednoj uvredljivoj paraleli u kojoj Zack želi da poverujemo da su američki vojnici i Superman jedno te isto, ranjivo, mortalno, ali u suštini besmrtno biće.
Ko ne povrati, nije čovek.
Ako već nije na prizore Lois Lane koja ide na Bliski istok i "juri istinu".
Ili na idiotsko repriziranje flešbeka pogibije Wayneovih roditelja i njegovog potonjeg pada u bunar. Mislim, brate, okej, nesrećno detinjstvo, shvatili smo!...
Na kraju ove iskrene molbe da ignorišete ovaj film čak i kada ga za 15 godina RTS bude pustio u prajmtajm terminu za Novu godinu, moram da kažem da je bilo neprijatno shvatiti koliko je Superman arhaičan i prevaziđen superheroj. Pre svega, u ovoj eri "humanizacije" junaka on je kao "sve super!" krajnje nesimpatičan i nefunkcionalan, jer ko je jači od njega?! S druge strane, većina njegovih moći deluje kao vlažni san dečaka iz prve polovine prošlog veka, i to svaki put kada Supermanu iz očiju poteku laserski znaci postaje bolno jasno. Sve zajedno sa plaštom, idejom da su naočari dovoljne da nekoga (ne) prepoznamo i krajnje diskutabilnom snagom koja u jednom kadru vuče prevrnuti teretnjak na Severnom polu, a u drugom nije sposobna da Batmanu otfikari glavu jednom čvrgom.
Nasuprot njemu, Batman, koji u novom ojačanom kostimu (za šibanje sa Supermanom) izgleda više kao Baneov uspeliji prototip, jeste junak naših dana, sve sa Affleckovim doprinosom. On je nakurčen, zbunjen, sjeban, pobeđen, zapitan nad sopstvenim smislom koliko i pošten gledalac nad smislom ovakvih superherojskih filmova. Ogromna je šteta što niko nema i supermuda u čitavoj ovoj produkciji da stvari ozbiljnije gurne iz već nepodnošljivog smrada bezopasne, porodične kake.
SELEKTAH: 1/10
Nemam nikakvu želju da pogledate ovaj film. Stoga vas neću štedeti na spojlerima i pobrojanju svih mogućih odgovarajućih momenata od gledanja ovog filma.
Ali, prvo da vratim caru carevo. Tvitovao sam još davnih dana da mene u ovom filmu jedino zanima da li će Ben Affleck biti dobar Bruce Wayne (za Batmana me boli kita) i moram da priznam da je Affleck dao sve što je (kako saznajem kasnije) Zack Snyder od njega tražio- jednog matorog, duhovno bankrotiranog, iscrpljenog bogataša kome je pun kurac svega. Ne znam da li je Snyder prilikom kastinga računao sa raspadom u Affleckovom privatnom životu, ali pred prizorom kontinuinrano neobrijanog Wayne teško je ne poverovati da mu je Affleck dao sve što u tom trenutku može. Iako scene privatnog Batmanovog života i nisu nešto, čak nema ni ljubavnog interesa i Wayne filmom mahom hodi kao Bondov imitator, Affleck je uspeo da izparira obilato lošom vremenu koje se provlači kroz ceo film i praktično jedini nametne gutanje nekakve gorke pilule kada je svet superheroja u pitanju.
Što se samog filma tiče, moram da priznam da sam drešinu očekivao već kad sam video da nešto što liči i treba da bude najveći letnji blokbaster pred nas izlazi na samom početku proleća. Iako inicijalne cifre sa boksofisa lome neke rekorde, bojim se da su ovde svi upleteni bili poprilično sigurni da imaju govno u rukama i da moraju što pre da ga se ratosiljaju, i da je za to najbolja prilika "kad niko ne gleda".
Sam Batman V Superman je, kao što rekoh, DC-ijev/ Warnerov začetak nečega što bi trebalo da bude njihova lukrativna franšiza koja će parirati Marvelovim Avangers, dakle, svi heroji na jednom mestu, makljaža za 200 miliona dolara i ozbiljno računanje sa kineskim boksofisom (broj crnih glumaca u ovom filmu: 1).
Međutim, Batman V Superman nije ono što piše na kutiji govana. Jer, ako zanemarimo pola sata relativno imbecilnog medijskog pujdanja Batmana na Supermana, u filmu ima tek desetak minuta njihovog aktivnog sukoba, nakon čega se drugari mire brže nego što vama treba da pustite vodu u klonji. Batman V Superman je zapravo Batman & Superman & Wonder Woman (koja se, uprkos naporima scenarista da pripreme njen dolazak, pojavljuje pravno niotkuda i rešava stvar) V Neko hulkoliko-frankenštajnoliko-thingoliko-golumoliko stvorenje koje je zapravo kreacija Lexa Luthora.
Na kraju Superman umre.
Tj to vam je spojler u onoj meri u kojoj ste vi retardirani da poverujete u tako nešto.
Svoj film Snyder započinje Supermanovim šibanjem sa nekim vanzemaljskim bubašvaba-brodom kojom prilikom i on i brod ozbiljno demoliraju Gotam. Neke scene i bukvalno izgledaju kao najrepriziraniji snimci Najn/Ilevena i tu počinje deo koji me zbunjuje. Da li je Superman personifikacija islamskog/ religioznog/ "nepobedivog" zuluma, sa ozbiljnim aluzijama na sve paktove Amerike sa islamskim državama koje su joj se kasnije obile o glavu ili je Superman personifikacija (što je verovatnije, ok...) američke odbrane od pobrojanog, koja u isto vreme i brani i leši domovinu. Kako god, iz tog, "objektiviziranog" prizora štete od Supermana, u kome stradaju i neki radnici Waynove korporacije, rađa se seme netrpeljivosti i mržnje prema njemu.
U nastavku vidimo kako Lex Luthor, koji u verziji Jesseja Eisenberga izgleda kao prvotimac Silkonske doline, truje Waynea protiv Supermana i to mu polazi za rukom kao da nije dvostruko mlađi od njih dvojice i bez vidljivog razloga zašto bi to radio (sem što mu je Superman arhi-neprijatelj).
Dakle, imamo relativno solidnu, trileroznu ekspoziciju, za ovu vrstu očekivanog sranja, po kojoj se, da ne zaboravim, Wonder Woman muva, ali bukvalno na isti način kao Bondove cice. Čim to prođe, počinje prvo, pa drugo šibanje Batmana i Supermana, pa dolazi onaj golum, pa WW, pa atomska bomba... manje-više sve je CGI karate sa rušenjem zgrada, eksplozijama... i to traje i traje i traje i traje.
Onda srećom, kao da nismo u sci-fi filmu, Superman pronađe kriptonitno koplje kojim probode goluma, ali tom prilikom i sam umre.
Nakon toga opraštamo se od njega u jednoj uvredljivoj paraleli u kojoj Zack želi da poverujemo da su američki vojnici i Superman jedno te isto, ranjivo, mortalno, ali u suštini besmrtno biće.
Ko ne povrati, nije čovek.
Ako već nije na prizore Lois Lane koja ide na Bliski istok i "juri istinu".
Ili na idiotsko repriziranje flešbeka pogibije Wayneovih roditelja i njegovog potonjeg pada u bunar. Mislim, brate, okej, nesrećno detinjstvo, shvatili smo!...
Na kraju ove iskrene molbe da ignorišete ovaj film čak i kada ga za 15 godina RTS bude pustio u prajmtajm terminu za Novu godinu, moram da kažem da je bilo neprijatno shvatiti koliko je Superman arhaičan i prevaziđen superheroj. Pre svega, u ovoj eri "humanizacije" junaka on je kao "sve super!" krajnje nesimpatičan i nefunkcionalan, jer ko je jači od njega?! S druge strane, većina njegovih moći deluje kao vlažni san dečaka iz prve polovine prošlog veka, i to svaki put kada Supermanu iz očiju poteku laserski znaci postaje bolno jasno. Sve zajedno sa plaštom, idejom da su naočari dovoljne da nekoga (ne) prepoznamo i krajnje diskutabilnom snagom koja u jednom kadru vuče prevrnuti teretnjak na Severnom polu, a u drugom nije sposobna da Batmanu otfikari glavu jednom čvrgom.
Nasuprot njemu, Batman, koji u novom ojačanom kostimu (za šibanje sa Supermanom) izgleda više kao Baneov uspeliji prototip, jeste junak naših dana, sve sa Affleckovim doprinosom. On je nakurčen, zbunjen, sjeban, pobeđen, zapitan nad sopstvenim smislom koliko i pošten gledalac nad smislom ovakvih superherojskih filmova. Ogromna je šteta što niko nema i supermuda u čitavoj ovoj produkciji da stvari ozbiljnije gurne iz već nepodnošljivog smrada bezopasne, porodične kake.
SELEKTAH: 1/10
Zbilja 100% govnarija!
ReplyDeleteBas sam jutros dao sve od sebe da nekolicinu kolega ODVRATIM I od pomisli da bace pare da odgledaju ovu katastrofu od filma.
Siguran sam da niko nece shvatiti:
1. Odakle uopste potice sukob ove dvojice I kako bilo ko pozeli da dramatizuje NEPOSTOJECI konflikt, i jos od toga napravi film a kamoli producira isti?
2. Ako ima imalo smisla u ovom djubretu traziti bilo kakve politicke konotacije - zar Holivud zbilja ne moze da pronadje sposobnog scenaristu (btw. Slobodane zasto im ne posaljes svoje "great lost ideas", ako vec nisi?) pa se okrece "forama" iz domena SAD spoljne politike - fabrikaciji nepostojecih sukoba (zarad potvrde opravdanosti svog postojanja)?
3. Koja je dramska/dramaturska SVRHA Wonder Woman u 99.9% ovog filma - u "maestralnoj" izvedbi vrsne IZRAELSKE glumice(ucitavanje politicke konotacije - po volji!)?
4. Zasto je ubica Bruce-ovih roditelja ARAPOLIKI (if not Syrian) sugradjanin iz fiktivnog Gotham City-ja? Osavremenjavanje prosedea?
5. Zar je kinta (zarada) zbilja jedini I opravdani razlog da se Affleck i Adams-ova upustaju u ovaj debakl? Mislim - jesu li uopste procitali scenario pre pocetka snimanja?
Za ovog sto odigra Supermena - I couldn't care less, lik izgleda I glumi kao da bolje niti moze, niti zasluzuje.
Prestajem sa proseravanjem iz ovih stopa.
Odoh sada da se samo-bicujem od stida (sto odgledah ovaj film), a potom I da mutim shnenokle(life goes on!).
Everyone's (NOT) invited.
haha bravo
ReplyDelete